BMW Group опублікувала фінансовий звіт за першу половину 2022 року. Крім сухих цифр, документ містить цікаву заяву генерального директора концерну Олівера Ципсе: топ-менеджер підтвердив, що першими моделями на новій платформі Neue Klasse, анонсованій навесні минулого року, стануть седан розміром із 3-Series та спортивний SUV. До кінця десятиліття на машини на цій архітектурі має припадати більше половини всіх продажів.
Нагадаємо, Neue Klasse («Новий клас») - це гнучкий електрифікований «візок», який німці збираються впроваджувати з 2025 року на заміну нинішнім платформам - FAAR та CLAR. Він дозволить будувати електричні (у тому числі - плагін-гібридні та на паливних елементах) моделі практично будь-яких розмірів та форм-факторів та з будь-яким типом приводу, варіюючи колісну базу, ширину колії, дорожній просвіт та інші параметри.
Разом з Neue Klasse дебютує технологія електроприводу eDrive наступного, шостого покоління, а також нові 800-вольтові батареї, що підтримують 350-кіловатну зарядку і дозволяють проїхати до 700 кілометрів. На цій платформі будуватимуть, у тому числі, спорткари BMW M та «Роллс-Ройси».
У першій половині цього року BMW Group вдалося більш ніж удвічі (на 110,3%) збільшити продаж повністю електричних машин - до 75 890 одиниць. Ключову роль у цьому відіграли кросовер BMW iX3 (21548 штук) і хетчбек Mini Cooper SE (18428 штук). 69% від цієї кількості дісталося покупцям із європейського регіону. Моделі BMW iX і i4 також зробили свій внесок, але вони поки що тільки виводяться на ринки. Компанія очікує, що зростання продовжиться в другому півріччі із запуском iX1 , i7 і китайської чотиридверки i3.
Якщо зважати на гібриди, продажі за той же період зросли на 20,4% - до 184 468 одиниць. Частка електрифікованих моделей у загальному обсязі постачання збільшилася порівняно з першою половиною минулого року з 11,4 до 15,9%.
До появи Neue Klasse BMW запустить ще як мінімум один електромобіль із використанням існуючих технологій - i5, тобто батарейну версію моделі 5-Series наступного покоління .