Всесвітня асоціація LPG наприкінці 2017 року констатувала, що Україна посідає четверте місце у світі за кількістю автомобілів, що заправляються скрапленим газом. Тоді ж міжнародні експерти спрогнозували, що у 2018 році українці встановлять газобалонне обладнання на 2,5 мільйонів автомобілів, що складе 25% всього українського автопарку і 9% світового автопарку на газу.
Такі цифри пояснюють, чому кожен третій літр палива, що реалізується сьогодні на заправках України – саме скраплений газ. Крім того, популярність серед українських автовласників ПБА обумовлюється ціною на нього, адже вона традиційно відчутно нижче за ціни на бензин і дизель. Без перебільшення можна стверджувати, що автомобільний газ в нашій країні утвердився як соціальний вид палива.
Однак, в середовищі водіїв існує масова упередженість до автозаправних станцій, що реалізують газ. В соціальних мережах та на авто-форумах в Інтернеті часто зустрічаються претензії до точності відпуску автомобільного газу, а деінде і прямі звинувачення деяких автозаправних мереж у шахрайстві на його продажу кінцевому споживачу. Подібні скарги водіїв надходять і до Першого ділового каналу, аби тема чесності паливних рітейлерів була максимально широко оприлюднена.
Тож, ми вирішили поцікавитися, як гравці паливного ринку України підходять до вирішення болючого питання точності відпуску скрапленого газу у балони своїх клієнтів. Першим, до кого завітали журналісти став один з лідерів ринку – всеукраїнська мережа АЗС, що працюють під ТМ «БРСМ-Нафта». Що з’ясували журналісти, і як автовласники та експерти оцінюють цього ритейлера автомобільного газу, дивіться у репортажі Першого ділового каналу. Робіть висновки, а на черзі у журналістської команди інші автозаправні мережі, тож слідкуйте за новинами бізнесу в ефірі нашого телеканалу.
За інформацією Першого ділового телеканалу каналу