Toyota готується до запуску продажів першого серійного електричного кросовера bZ4X в Європі: модель вже доступна для замовлень, а відвантаження почнуться влітку цього року.
Insideevs публікує специфікації bZ4X для Європи. Базовий монопривідний bZ4X FWD оснащується електромотором на передній осі, що розвиває 150 кВт (204 кінські сили). Ємність батареї становить 71,4 кіловат-години, а одного її заряду вистачить на 516 кілометрів за циклом WLTP. З місця до 100 кілометрів на годину такий електрокар розганяється за 8,4 секунд, а максимальна швидкість обмежена на позначці 160 кілометрів на годину. Експрес-зарядка електрокара до 80 відсотків займає приблизно півгодини.
Повнопривідному bZ4X передбачено два електромотори - по одному на кожній осі. Їхня сумарна віддача становить 217 кінських сил. Такий електрокар оснащений батареєю аналогічної ємності, але проїжджає на одній зарядці 470 кілометрів. Розгін від нуля до «сотні» займає 7,7 секунди, «максималка» та сама - 160 кілометрів на годину.
Абревіатура bZ у назві концепт-кара розшифровується як beyond Zero («за межами нуля»), а 4X свідчить про наявність повного приводу. В основі кросовера лежить Тойотівська архітектура e-TNGA, але за силову установку відповідала Subaru, яка під власною маркою випускає аналогічну модель під назвою Solterra.