Перший Mercedes-AMG One дістався замовника

Перший Mercedes-AMG One дістався замовника

18 січня 2023
1

Презентація серійної версії гіперкару Mercedes-AMG One відбулася у червні 2022 року, через п'ять років після дебютного показу концепту Project One на автосалоні у Франкфурті. Як стало відомо, перший із 275 автомобілів вже доставлений клієнту. Фото Mercedes-AMG One із німецькими номерними знаками «ON1» опублікував Motor1. За інформацією видання, знімки зроблені біля штаб-квартири Mercedes-AMG.

У першого Mercedes-AMG One чорний кузов із зеленими акцентами Petronas у нижній частині дверей та передньому бампері. Також вставки у фірмовому кольорі видно у колісних дисках гіперкара. Задня частина кузова щедро усіяна трикінцевими зірками Mercedes-Benz. Кінчик повітроводу на даху пофарбований у червоний колір, а на передній решітці та у задній частині величезного «акулячого плавця» - білий напис «AMG».

Кому належить перший Mercedes-AMG One, не відомо. Серед потенційних власників електрифікованого гіперкару гонщики «Формули-1» Льюїс Хемілтон, Ніко Росберг та Девід Култхард. Як повідомило видання The Sun у вересні 2017 року, Льюїс Хемілтон забронював два автомобілі, один для себе, другий для батька. Також отримати найшвидший серійний автомобіль із допуском до Нюрбургрингу розраховують актор Марк Волберг, зірка тенісу Іон Ціріак, а також бізнесмен й один із найвідоміших у світі колекціонерів суперкарів Менні Хошбін.

Виробництво Mercedes-AMG One розпочалося у серпні 2022 року на заводі AMG у Ковентрі, Велика Британія. Гіперкар оснащений гібридною силовою установкою, що складається із 1,6-літрового бензинового двигуна V6 із турбонаддувом та чотирьох електродвигунів. Сукупна потужність агрегатів - 1063 к.с., з них 566 к.с. генерує ДВЗ, який відповідає екологічним нормам Євро-6. На холостому ходу двигун працює на 1200 об/хв проти 5000 об/хв у боліді F1. Червона зона агрегату - 11 000 об/хв. Заявлений ресурс - 50 000 км (заміна чи ремонт за рахунок власника). Коробка - автоматична 7-ступінчаста із 4-дисковим карбоновим гоночним зчепленням.

Також «двохдверці» дісталася 800-вольтова батарея з прямим охолодженням, розроблена для двигунів Mercedes-AMG Petronas F1 High Performance Powertrains. Від 0 до 200 км/год гіперкар прискорюється за 7,0 секунд, від 0 до 300 км/год - за 15,6 секунд. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 352 км/год. Комбінована витрата палива - 8,7 л/100 км, енергоспоживання - 32 кВтг/100 км. Викиди СО2 у змішаному циклі - 198 г/км.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

NISOLEK  

Можу вас запевнити, жоден, повторюю ЖОДЕН, з випущених суперкарів не пройде тих 50 000 км до першої заміни двигуна. Скільки б автовиробники не сторювали б гоночних болідів для "простих" "смертних", все одно на них майже їздити не будуть, а поставлять в теплий гараж щоб потім продати дорожче.
Мені, як автоєнтузіасту, дуже боляче розуміти те що тисячі крутих автомобілів прямо зараз стоять десь в гаражах і просто гниють від нерухомості, хоча усі вони створювались щоб їздити і давати великий спектр емоцій своїм власникам.

+5ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація