26 червня 1896 року підприємець Фрідріх Грейнер із Штутгарта замовив у компанії Daimler Motoren Gesellschaft автомобіль-таксі. І це була перша машина такого призначення не тільки в Німеччині, а й у світі.
Історія цього автомобіля досить цікава. Ще у жовтні 1892 року Вільгельм Майбах - найближчий соратник Готліба Даймлера найняв за його вказівкою приміщення колишнього готелю Hermann у місті Канштадт. Там він разом із 12 співробітниками та п'ятьма учнями продовжував роботу. І вже до кінця 1895 року було створено легкий чотириколісний автомобіль.
Двигун, який отримав гарну назву Phoenix («Фенікс»), був розміщений ззаду. Він мав два окремо відлиті циліндри, розташовані вертикально, поруч один з одним, і розподільний вал для управління клапанами. Агрегат був забезпечений карбюратором розпилювального типу - попередника пізніших аналогічних пристроїв.
Двигун мав оригінальний маховик з лопатями, що служили для охолодження двигуна. Патент на нього конструктор отримав ще у вересні 1895 року. Була запатентована конструкція приводу на задню вісь. Він здійснювався за допомогою ременя, через що автомобіль і отримав назву Riemenwagen («Рім'яний автомобіль»).
Усього 1895 - 1899 рр. було випущено близько півтори сотні автомобілів Daimler такого типу. Цікаво, що на них стояли мотори Phoenix у різних версіях. То були агрегати робочим об'ємом від 750 см куб. до 2,2 л, які могли розвивати 2; 3; 4; 6 та 7,5 - 8 к.с. Найпоширенішою була 4-сильна модифікація.
Всі ці автомобілі відомі під назвою Daimler Motoren Kutsche («Карета»). Потрібно сказати, що ремінний привід мала і перша у світі вантажівка, що з'явилася в жовтні 1896 року.
Цікаво, що термін taxi з'явився пізніше. Він був утворений від назви винайденого в 1905 лічильника оплати за проїзд - таxcометра. А та своєю чергою походить від латинського слова taxo - «оплачувати».