Peugeot представила купеподібний кросовер 408

Peugeot представила купеподібний кросовер 408

22 червня 2022
10

Французька компанія Peugeot розширює свою модельну гаму. Ще одним прикладом став купеподібний кросовер 408, який займе своє місце між хетчбеком 308 і седаном 508. Про це повідомляє пресслужба виробника.

Новинку побудовано на модернізованій платформі EMP, яка використовується на інших моделях концерну Stellantis. Довжина кросовера 4687 мм, а колісна база сягає 2787 мм.

Від спорідненого Citroen C5 X новинка відрізняється власним оформленням передньої та задньої частини кузова, а також агресивнішим дизайном, виконаним у новому фірмовому стилі французького бренду. Автомобіль отримав захисний обвіс по периметру кузова, включаючи накладки на колісних арках та масивний незабарвлений задній бампер.

Базова версія оснащується 130-сильним бензиновим двигуном PureTech об'ємом 1,2 л. Ті покупці, кому цього здасться недостатньо, можуть вибрати один з гібридів PHEV, що підзаряджаються. Обидва оснащені 1,6-літровим 4-циліндровим ДВС PureTech та допоміжним електромотором потужністю 81 кВт (110 к.с.). У версії Hybrid 180 бензиновий двигун розвиває 150 к.с., а у топової Hybrid 225 він має віддачу 180 к.с. Сумарна потужність у першому випадку досягає 180 к.с., а у другому - 225 к.с. Всі версії мають передній привід та 8-ступіневу автоматичну трансмісію.

Гібридні моделі оснащені літій-іонною батареєю місткістю 12,4 кВтг, яка заряджається залежно від варіанта та потужності зарядного пристрою від 1,4 год (32А, 7,4 кВт) до 7 год (8А, 3,7 кВт). Пізніше компанія планує представити повністю електричну модифікацію моделі 408.

У салоні встановлено фірмову цифрову панель приладів i-Cockpit з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм інфо-розважальної системи. У списку опцій є передні крісла з функцією масажу, обробка шкірою Nappa, панорамний дах та аудіосистема Focal потужністю 690 Вт.

Залежно від версії для моделі будуть запропоновані різні електронні помічники водію, включаючи систему Drive Assist 2.0, до якої входять адаптивний круїз-контроль з функцією Stop&Go, система кругового огляду з 6-ма камерами та функцією нічного бачення, система контролю за рядністю та утриманням смузі руху, а також інші корисні настройки.

Продаж Peugeot 408 стартує в 2023 році, а ціна за базову бензинову версію PureTech 1.2 стартує з 32 тисяч євро.

Джерело: Обозреватель

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
TanDEN  

Залік.

+7ВІДПОВІСТИ  
Kostiantyn Kiev  

TanDEN, але ціна...

ВІДПОВІСТИ  
tyrameb  

Цена и правда зачётная. Плагин гибриды будут вообще по 50, наверное.
Но главное, что поражает - это тяга к купеобразным крышам. Дизайн - вкусовщина, согласен. Но практичность...

ВІДПОВІСТИ  
diminho  

щось мутне... як кросовер може займати місце між хетчем і седаном? довжина 4,6 метра явно більша, ніж навтіь в 5008...щось тут всі заплутались

+1ВІДПОВІСТИ  
deavy  

На перших офіційних фото зверху виглядав, як Citroen C4 / DS4. Але розсекречена версія - це Citroen C5 X без питань.

+1ВІДПОВІСТИ  
TanDEN  

Хм., а от хто буде конкурентами в цьому форфакторі?
Х4 та Q5 Sportback? Але вони всі зроблені на базі кросоверів з зализаною задньою частиною, тобто вищі..
Можливо Octavia\SuperB Scout, A4 allroad? Але вони - універсали, тобто більш утилітарні.
Новий Ford Mondeo, якраз в такому форматі.
Ну і звісно новий Citroen C5Х, і, можливо, нова Opel Insignia, але це внутрішня конкуренція.
Хто ще?

+2ВІДПОВІСТИ  
Горыныч  

А у меня питання по 1.2, я наприклад думав брати 2008, дуже сподобалась машина, і якість и т.д. але коли пракатався на 1.2, це друзі просто триндец, це не двигун це газонокосарка, і це не тільки у ПСА, у всіх інших те саме, для того щоб двигун віз, треба його крутити, коли його крутиш, він починає тупо кричати і жере як наче він не 1.2 а 3.2. Тому для себе сроби висновок что 3 циліндрові двигуни наразі че жах.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

Горыныч, вже 11000 наїздів на 1.2 130к.с з 8акпп. Витрата пального дуже залежить від того, як на ньому їхати. Коли треба було вивозити сім'ю після вторгнення і були шалені черги на АЗК, то я вклався в 3.8літри на 100. Так, це було водійське знущання, але 3.8 на ділянці в 600км. Якщо їхати знову ж по трасі, в межах розумного, 120-130, то це буде 5-6. В місті в мене зараз 7 з кліматом. Коли є бажання подуріти, то да. 10ку буде їсти. По динаміці норм, може не ракєта але далеко і не овоч. Вібрацій сильних нема, гріється швидко.

+5ВІДПОВІСТИ  
dt256  

Горыныч, просто мсьє не викуповує усіх переваг. В мене взагалі 1.2 на 82 кс, і мені ок. Пересаджуватись буду мабуть вже на електро

ВІДПОВІСТИ  
Andrey8008  

Изящный конечно, но..
За 35 долларов - ОВОЩ!
За 45 долларов - что, полного привода нет, шумки нет и твёрдый пластик.

-2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація