Suzuki нарешті поставила крапку в історії, яка тягнеться вже понад п'ять років: пікап-версія Jimny офіційно не входить до планів марки. Попри шалений фанатський ентузіазм і численні натяки з різних ринків, інженери компанії підтвердили - вантажного Jimny не буде. Причин кілька, і всі вони лежать глибше, ніж просто «немає попиту».
Після дебюту концепту Jimny Sierra Pickup Style на автосалоні в Токіо 2019 року здавалось, що Suzuki тестує реакцію публіки перед реальним запуском моделі. Попит був - у соцмережах, на форумах, серед тюнінг-майстерень.
Шпигунські фото, концепти від сторонніх ательє, а у 2023-му ще й подовжений Jimny - усе виглядало як шлях до мініатюрного заводського пікапа. Додало інтриги й інтерв'ю керівника Suzuki Australia, який торік натякнув на можливу розробку двохдверного пікапа. Тепер - офіційно: цього не станеться.
Під час Japan Mobility Show головний інженер Suzuki Такаміцу Сасакі зруйнував багаторічні сподівання: «Пікап Jimny не розглядається. Попит на таку версію невеликий». Цей аргумент звучить просто, але справжня причина - технічна.
Jimny - дуже компактний рамний позашляховик. Щоб зробити з нього повноцінний пікап, потрібно:
- радикально посилювати раму, щоб вона витримувала навантаження на кузов;
- змінювати конструкцію задньої частини, що руйнує оригінальний баланс моделі;
- додавати потужніший двигун, якого в лінійці Suzuki для Jimny наразі просто немає.
Сасакі пояснив: «Якби ми мали робити пікап Jimny, нам довелося б зробити його дуже міцним. Це надзвичайно складно. Ми не розглядаємо і потужніший двигун - баланс Jimny ідеальний у нинішній конфігурації».
Сучасний атмосферний 1,5-літровий агрегат на 101 к.с. - єдиний двигун, доступний Jimny поза Японією, і він не розрахований на навантаження пікапа.Ще кілька років тому Suzuki розглядала електричний Jimny для Європи. Але наприкінці 2024 року президент компанії Тосіхіро Сузукі різко змінив курс, оскільки важка батарея зруйнувала б характер позашляховика.
Електричний і навіть гібридний варіант тепер не у пріоритеті. Jimny залишається моделлю з ДВЗ. Нещодавно Suzuki представила легке оновлення Jimny в Японії та Австралії: покращили безпеку й мультимедіа, підлаштували дрібні функції під п'ятидверну версію. Але технічно - все той самий Jimny, що й у 2018-му.
Офіційного Jimny Pickup не буде. Але на ринку вже є десятки професійних комплектів переробки від майстерень з Австралії, ПАР та Близького Сходу. Вони дорогі, але якісні - і дозволяють отримати саме той «маленький пікап мрії», якого не зробить Suzuki.