Tesla доставила деякі нові Cybertruck повними сміття та бруду. Зокрема, власники повідомляють, що їхні нові машини, куплені за шестизначні суми, прибули з розчавленими бляшанками з-під напоїв, захованими в салонах, і відбитками рук, розмазаними по кузову.
Після нескінченного потоку затримок і відкликань Tesla нарешті почала доставляти свій Cybertruck покупцям. Однак, можливо, автовиробникові варто було б перенести доставку ще на кілька годин, щоб дати час прибрати весь мотлох, який незрозуміло як там опинився.
Як повідомляється, коли Tesla поспішала доставити свої пікапи, вона залишала захисну плівку на вікнах і кузові, а також брудні відбитки рук на кузовних панелях з нержавіючої сталі:
«За останні місяці понад два десятки власників Cybertruck опублікували в соціальних мережах повідомлення про те, що Tesla доставила їм брудні вантажівки, при цьому користувачі відзначили брудну підлогу і запилені салони, а також липкі залишки і непривабливі плями на зовнішніх панелях», - йдеться в звіті.
Інші публікують фотографії незвичних білих смуг на кузові вантажівки і каламутного нальоту на лобовому склі, що заважає огляду.
Брудний вигляд вантажівки не є новим явищем: один із власників Cybertruck, з яким поспілкувався WSJ, повідомив, що їхня вантажівка була доставлена ще у квітні в досить небажаному стані. Схоже, що це триває не перший місяць, а стан машин залежить від того, звідки ви її забираєте.
Для того, щоб здійснювати передпродажну підготовку, Tesla використовує мережу центрів доставки, розташованих по всіх Штатах. Працівники цих центрів кажуть, що для Cybertruck цей процес є особливо обтяжливим, особливо в умовах нестачі персоналу. Вони розповіли, що деякі пікапи прибувають з деталями, покритими пилом і брудом із заводського майданчика, де ведеться будівництво для розширення виробничих площ. Унікальний дизайн пікапа робить його чистку складнішою і трудомісткою, оскільки поверхня з нержавіючої сталі має тенденцію легко притягувати плями і відбитки пальців.
На повне очищення кожної вантажівки Cybertruck йде щонайменше дві години, порівняно з 45 хвилинами для іншого бестселера Tesla, позашляховика Model Y.
Але стан доставлених останнім часом Cybertruck не обмежується кількома пропущеними мийками, адже деякі вантажівки навіть були доставлені новим власникам зі сміттям із заводу або центрів доставки. Порожні бляшанки з-під Red Bull були знайдені в дверних ящиках, а деякі вантажівки взагалі виглядали так, ніби їх взяли «покататися перед доставкою».
Очевидно, що це не те поводження, якого можна було б очікувати для вантажівки, ціна якої починається з близько 100 000 доларів.