Фанат марки Porsche та триразовий переможець гонки у штаті Колорадо Девід Доннер, який у 2022 році взяв участь у гонці Пайкс-Пік за кермом новітнього Porsche 911 Turbo S покоління 992, встановив новий рекорд дистанції для серійних автомобілів. У рамках ювілейної 100-ї гонки спортсмен перевершив поставлене в червні 2019 року пілотом Різом Мілленом за кермом 635-сильного Bentley Continental GT досягнення підйому в 19,99 кілометрів за 10 хвилин 18 секунд.
Оснащений 650-сильним 3,8-літровим оппозитним 6-циліндровим турбомотором, 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, повним приводом Porsche Traction Management (PTM), спортивною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) із заниженням на 10 міліметрів та активною аеродинамікою, автомобіль був повністю стандартним, крім обов'язкових на Пайкс-Пік елементів безпеки, опціонального пакету Lightweight Package та шин Michelin Pilot Sport Cup 2 R.
Під час офіційних перегонів через вологу трасу час проходження дистанції склав 10 хвилин 34 секунди, чого вистачило для перемоги в класі. Однак Девід Доннер був упевнений, що він зможе вийти з десяти хвилин, і тому гонщик скористався новою програмою Pikes Peak International Hill Climb, яка дозволяє встановлювати офіційний час траси поза днем гонки.
27 вересня на тій же машині дистанцію вдалося проїхати з результатом 9 хвилин 53,5 секунд, що зробило 911 Turbo S найшвидшим серійним автомобілем Пайкс-Пік. Як підкреслив пілот, досягти цього результату допомогли сухе покриття траси та ранкова прохолода, хоча при цьому заїзди проходили без тренувань та при неоптимальному освітленні. У підсумку час Девіда Доннера став першим у ТОП-100 результатів, яке показано за кермом стандартного автомобіля.