Porsche провела одну з найвражаючих реставрацій останніх років: підрозділ Sonderwunsch відновив Porsche Carrera GT 2005 року до стану «нульового пробігу». Автомобіль отримав впізнавану гоночну ліврею Salzburg 917, натхненну переможним Porsche 917 у Ле-Мані 1970 року, та повністю перебудований атмосферний V10.
Найцікавіше - власник, колекціонер із Пуерто-Рико Віктор Гомес, не планує ховати суперкар у колекції. Навпаки, він має намір регулярно їздити на ньому, тому Porsche захистила індивідуальне лакофарбове покриття прозорою захисною плівкою, розповідає Carscoops.
Кузов Carrera GT тепер пофарбований у відтінок Indian Red з білими смугами та номером 23 - ліврею виконано вручну. Візуальний образ доповнюють матово-чорні карбонові елементи: кришка двигуна, секції даху, дзеркала, стійки та дифузор. Оригінальні диски залишилися, але отримали чорне покриття, яке підкреслює гоночний стиль.

Інтер'єр: червона алькантара й деталі ручної роботи
Салон повністю переробили: панелі дверей, торпедо, стеля, центральна консоль і навіть кришка переднього відсіку оздоблені червоною алькантарою. Кермо також виконано в тон, а інтер'єр доповнюють матові карбонові вставки та міцна негорюча тканина - така ж, як у 918 Spyder.
«Нове життя» V10
Реставрація не обмежилася косметикою. Carrera GT повністю розібрали, перефарбували вуглепластикові панелі та відремонтували 5,7-літровий атмосферний V10. Хоч Porsche не називає початковий пробіг, сьогодні це фактично «новий» автомобіль - з нулем на одометрі. Гомес відзначив, що команда Porsche виконала роботу з «фанатичною увагою до деталей» - настільки, що результат відповідає його персональному баченню ідеального Carrera GT.

Останній «аналоговий» суперкар епохи
Carrera GT, виробництво якої тривало з 2003 по 2006 рік, вважається одним з останніх по-справжньому «чистих» суперкарів: карбоновий монокок, 603 к.с., шестиступенева «механіка», жодних електронних запобіжників і максимальна швидкість понад 330 км/год.
Його наступник - гібридний 918 Spyder, символізував нову еру, а майбутній Mission X досі залишається під питанням через обмежений попит на повністю електричні суперкари. Відновлений Carrera GT не стане музейною реліквією, оскільки повертається туди, де йому й місце: на дороги. Це рідкісний випадок, коли легенду не консервують, а дозволяють їй знову жити.
