Корпорація Stellantis оновила великий рамний позашляховик Jeep Grand Wagoneer і паралельно готується до важливої зміни у модельній лінійці. За інформацією з надійних джерел у дилерських мережах США, стандартний Jeep Wagoneer може зникнути з ринку вже до модельного 2026 року, а його місце фактично займе розширена та більш різноманітна лінійка Grand Wagoneer. Цим бренд прагне спростити вибір для покупців і уникнути перетину всередині власної гами, адже, як зазначають дилери, багато клієнтів і так розглядали Wagoneer і Grand Wagoneer як майже однакові моделі, часто або збільшуючи бюджет на старшу версію, або чекаючи вигідних пропозицій на молодшу.
Після рестайлінгу оновлений Grand Wagoneer отримав інші акценти в дизайні. Передня частина тепер більше нагадує електричний Wagoneer S: решітка між фарами стала вужчою і отримала підсвічування, а самі фари мають нову повністю світлодіодну оптику. У нижній частині переднього бампера з'явилася більша решітка без горизонтальної перемички, яка раніше ділила її на дві частини, а з боків розміщені декоративні секції з Т-подібними світлодіодними елементами. Дизайн задньої частини залишився впізнаваним, але стилісти попрацювали над атмосферністю та деталями. Модель також отримала нові варіанти колісних дисків діаметром від 18 до 22 дюймів. При цьому з екстер'єру повністю прибрали хромовані елементи: Stellantis пояснює це екологічними міркуваннями та загальною тенденцією до матових і темних акцентів у преміум-сегменті.

У салоні жодних радикальних змін не проводили, але покращено оздоблювальні матеріали, а проекційний дисплей на лобовому склі став більшим і інформативнішим. Преміальна аудіосистема McIntosh, залежно від комплектації, налічує 19 або 23 гучномовці і залишається однією з найсильніших сторін моделі. Для пасажирів другого ряду доступні сидіння з вентиляцією та окремі мультимедійні дисплеї, що підкреслює орієнтацію Grand Wagoneer на сімейні подорожі та далекий комфорт у дорозі.
Під капотом бензинової версії залишився знайомий 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун Hurricane з двома турбінами. В оновленому виконанні він пропонує потужність 426 к.с. та 635 Нм крутного моменту. Повернення V8 HEMI не відбулося, попри очікування частини шанувальників марки. Stellantis робить ставку на ефективність і зниження викидів, а саме тому наступне ключове оновлення буде електрифікованим.
Йдеться про нову plug-in гібридну версію формату REEV (range-extended electric vehicle). У цій силовій установці 3,6-літровий атмосферний V6 не пов'язаний із колесами механічно, а працює як генератор, живлячи тягову батарею, яка, зі свого боку, забезпечує рух електромоторами. Загальна потужність такої установки прогнозується на рівні близько 656 к.с. і 841 Нм, що дозволить масивному позашляховику розганятися до приблизно 97 км/год за 5 секунд. Запас ходу лише на електротязі становитиме близько 240 км, а в гібридному режимі з повним баком - до приблизно 800 км, що робить таку версію однією з найбільш універсальних у класі великих SUV.
Водночас відомо, що в рамках впорядкування модельної гамми Grand Wagoneer отримає нову систему позначень комплектацій. Замість нинішніх Series I, II та III, на автомобілі з'являться назви, які краще узгоджуються з рештою лінійки Jeep, зокрема Limited та Summit. Таким чином, компанія намагається зробити позиціонування моделі зрозумілішим та логічнішим для покупця.
MikeRoss