DongFeng Motor оголосив про створення нового суббренду Mengshi, під яким вийде лінійка агресивних електричних позашляховиків. Перші дві моделі нової марки вже презентовано. Це 5,2-метровий п'ятидверний «всюдихід» M-Terrain та його купеподібна версія M-Terrain S. Перший позиціонується як конкурент GMC Hummer EV.
Обидві новинки базуються на електричній скейтборд-платформі MORA Mengshi, яка дає змогу будувати моделі з різними типами кузовів - від універсалів до мінівенів. Як і у GMC Hummer EV, у Mengshi M-Terrain повнокероване шасі. На великих швидкостях передні та задні колеса повертаються у протилежні сторони, підвищуючи стійкість у поворотах. На низьких - всі чотири колеса повертаються в один бік, завдяки чому радіус розвороту масивного повнорозмірного автомобіля лише 5,1 метра. Також передбачений так званий «режим краба», в якому позашляховик пересувається боком. Пневматична підвіска дає змогу регулювати дорожній просвіт у діапазоні 150 мм, а у екстрених випадках - 255 мм.
Базова інтелектуальна позашляхова система MATS Mengshi з дев'ятьма встановленими їздовими режимами, включаючи скелі, пісок, сніг, глибокий сніг та болотні багна. Для кожного передбачені індивідуальні налаштування рульового керування, гальм, підвісок та системи живлення.
Базовий Mengshi M-Terrain укомплектований чотиримоторною силовою установкою (по одному на колесо) під назвою Mega Power. Сукупна потужність агрегатів - 1088 к.с. Це дає можливість великому позашляховику прискорюватись з місця до 100 км/год за 4,2 секунди. Батарея ємністю 140 кВт.год забезпечує запас ходу 500 км. Також обіцяна «далекобійна» модифікація із запасом ходу до 800 км. Такий позашляховик отримає батарею на 65,88 кВт.год та бензиновий двигун, який працюватиме як подовжувач ходу.
Також китайському «Хаммеру» дісталася система напівавтономного водіння на основі бінокулярної камери, інфрачервоної камери нічного бачення, чотирьох кутових та одного переднього радара. Позашляховик здатний самостійно паркуватися та переміщатися міськими вулицями й заміськими трасами. Водій має бути готовим взяти керування на себе протягом певного часового відрізку.
Серійне виробництво Mengshi M-Terrain розпочнеться у 2023 році. Як стверджують у DongFeng Motor, товарна версія буде максимально наближеною до прототипу, показаного під час презентації нового бренду. Планів щодо запуску купеподібного M-Terrain S наразі немає.