Легендарний Chevrolet Camaro припинять випускати в січні і на останок модель отримала одразу кілька надпотужних версій. Спочатку ательє Hennessey презентувало 1000-сильний варіант купе, а тепер з'явився ще потужніший Yenko/SC Camaro Stage III. Про це повідомляє сайт Auto motor und Sport.
Дилер Chevrolet Дон Йенко з американського штату Огайо виконував тюнінг Chevrolet Camaro з 1967 року і саме він першим вирішив встановити на модель величезний 7,0-літровий мотор. Його компанія SVE продовжує працювати з Camaro.
Новий Chevrolet Yenko/SC Camaro Stage III також оснащений V8 об'ємом 7 літрів. Його створили спеціально для цього авто, розточивши 6,6-літровий двигун пікапа Chevrolet Silverado.
До того ж, мотор доповнили механічним компресором. У підсумку, віддача зросла до рівня Bugatti Chiron - 1520 к.с. і 1735 Нм. Це найпотужніший серійний Chevrolet.
Для тих, кому Yenko/SC Camaro Stage III здасться занадто екстремальним, пропонують 6,8-літрові версії Stage I і Stage II, що розвивають 1150 і 1200 к.с., відповідно. Цікаво, що 1150-сильний варіант комплектують автоматичною КПП, а два інших - механікою (автомат просто не витримує величезної потужності).
Крім того Chevrolet Camaro Yenko/SC отримали гучний спортивний вихлоп, диференціал, що самоблокується, і поліпшені гальма. Від стандартного купе вони відрізняються опуклим капотом із повітрозабірником, обвісом і антикрилом.
Випустять тільки 100 1520-сильних Yenko/SC Camaro Stage III і ще по 50 купе у виконанні Stage I і II. Навіть найпотужніший варіант коштуватиме 130 000 доларів, тобто буде в рази дешевшим за суперкари з аналогічними характеристиками.