Представлено новий кросовер Volkswagen T-Roc

Представлено новий кросовер Volkswagen T-Roc

27 серпня 2025
14

Volkswagen офіційно представив нове покоління свого популярного компактного кросовера T-Roc, який з моменту дебюту у 2017 році встиг стати справжнім бестселером на європейському ринку. Лише у 2024 році понад 292 тисячі клієнтів у Європі обрали саме цю модель, а загалом по всьому світу продано вже понад два мільйони T-Roc. Нова генерація покликана закріпити цей успіх, пропонуючи ще більше інновацій, технологічності та комфорту, зберігаючи при цьому доступність і практичність.

Дизайн нового T-Roc демонструє значний крок уперед, залишаючись впізнаваним, але водночас свіжим та більш виразним. Кузов збільшився на 12 сантиметрів у довжину, що не лише візуально додає динаміки, але й робить кросовер просторішим. Передня частина отримала повністю світлодіодну оптику у базовій комплектації, а за доплату доступні матричні фари IQ.LIGHT, які автоматично регулюють світловий пучок для кращої видимості у будь-яких умовах. Ззаду T-Roc тепер має світлову перемичку та підсвічений червоний логотип Volkswagen, що підкреслює сучасний стиль автомобіля.

Салон моделі також зазнав серйозних змін. Тепер він вирізняється високоякісними матеріалами, м'якими поверхнями та новою архітектурою кокпіта, яка виглядає сучасно та водночас функціонально. Центральною частиною інтер'єру став великий мультимедійний екран із діагоналлю до 33 см, а фонове освітлення створює затишну атмосферу, перетворюючи салон на справжній лаунж-простір. Окремої уваги заслуговує нова передня панель, обтягнута інноваційною тканиною, яка на дотик виглядає значно дорожче, ніж у попередньої версії. Серед технологічних новинок варто відзначити проекційний дисплей на лобове скло - у цьому класі така опція пропонується вперше. Він дозволяє відображати важливу інформацію, зокрема швидкість або навігаційні підказки, прямо у полі зору водія.

Просторішим став і салон, що особливо важливо для сімей та тих, хто часто подорожує. Завдяки збільшеній довжині кузова навіть пасажири зі зростом понад 1,85 м можуть зручно розташуватися на задніх сидіннях, не відчуваючи браку простору. У версії Style уперше з'явиться сидіння ergoActive з електрорегулюванням у 14 напрямках та функцією масажу. Багажне відділення теж збільшене - тепер воно вміщує 475 літрів при завантаженні до верхнього краю спинок задніх сидінь, що робить модель ще практичнішою у повсякденному використанні.

Технологічна основа нового покоління - це модернізована платформа MQB evo, яку також використовують нові Tiguan та Tayron. Вона дала змогу інтегрувати вдосконалене апаратне та програмне забезпечення, що відкриває доступ до сучасних електронних помічників. Серед них - оновлена система Travel Assist, яка тепер може не лише утримувати авто в смузі та регулювати швидкість, але й автоматично виконувати зміну смуги. Крім того, в T-Roc дебютує система Park Assist Pro із функцією запам'ятовування маршруту на відстань до 50 метрів, що дозволяє автоматично припаркувати автомобіль навіть у вузькому просторі, керуючи процесом через смартфон. Додатково доступна система попередження при відкритті дверей, яка сигналізує про наближення автомобілів або велосипедистів, підвищуючи рівень безпеки.

На старті продажів в Україні новий T-Roc буде пропонуватися з перевіреним часом та популярним 1,4-літровим бензиновим двигуном TSI потужністю 150 к.с., який працює у парі з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач. У компанії обіцяють, що згодом моторна лінійка розшириться за рахунок інших варіантів, включно з більш економічними та, ймовірно, гібридними модифікаціями.

Клієнтам пропонують шість варіантів кольору кузова: Pure White, Wolf Grey, а також нові відтінки Canary Yellow, Flamed Red, Celestial Blue та Grenadilla Black. Дах, залежно від комплектації, можна замовити у двоколірному виконанні з контрастним чорним покриттям. Для всіх версій передбачено фаркоп із тяговим навантаженням до 80 кг, який підходить навіть для транспортування важких електровелосипедів.

Виробництво нового T-Roc традиційно налагоджено на заводі в Пальмелі, Португалія, а офіційний прийом замовлень в Україні планується розпочати навесні 2026 року. Водночас випуск нинішнього покоління завершиться наприкінці 2025 року. Для тих, хто планує придбати поточну версію, діє спеціальна пропозиція зі знижкою до 133 тисяч гривень, що робить модель ще доступнішою напередодні зміни покоління.

Джерело: Volkswagen

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
razdvacrack  

Нічо такий)

+1-2ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

razdvacrack, поки в салон не зазирнеш.
Нажаль зручний VW закінчився на поколінні B8 Passat, 7 поколінні Golf і тд...

+2ВІДПОВІСТИ  
razdvacrack  

3xcool, ну не знаю, цей т-рок що є в продажу досить дубовий, а до ресту навіть переднє торпедо було тверде як в якомусь Шевроле Авео 00 років

+1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 5
TanDEN  

а давайте по конкурентам,
фактично це "кросс-хетч" С класу:
- Cupra Formentor - повний аналог, і по платформі, і по двигунам. Різниця лише в дизайні
- Toyota CH-R - трохи дорожче у нас на ринку, і здається що компактніше
- DS №4 - преміальна якість за співмірну ціну. Потрібно співставляти по двигунам
- Citroen C4 - як не дивно, аналогічні розміри, але суттуєво дешевше по ціні.
- Kia -X-ceed - дешевше
- Peugeot 408 - по розмірах, де факто - вже Д клас, але по ціні співставний.

що ще?

ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

TanDEN,
mazda cx30
2008
Qashqai
Honda ZRV

Мінус цього фольксвагена полягає в тому, що він втратив ті якості, за які любили VW - Чудову ергономіку.
Після тесту останнього Тігуан, я був дуже неприємно вражений. Попередній набагато цікавіший. VW купляли не за екран та підсвітку, а за співвідношення ціна/якість, класну ергономіку та зручність авто.
Тут буде те, що і в новому тігуані, така собі зовнішність (але то на смак) і дуже посередній салон.
А по техніці нічим не кращий, ні гірший за своїх конкурентів, у кожного є свої переваги

+1ВІДПОВІСТИ  
O167  

3xcool, По співвідношенню ціна/якість VW давно не ідеал.

+1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
3xcool  

Салон на фото виглядає максимально дешево.
Думаю всередині так само і відчувається. Якесь не вдале покоління VW.
Ну і дизайн в стилі ID дуже на любителя

+2-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація