Представлено новий Mercedes-Benz GLC Coupe

Представлено новий Mercedes-Benz GLC Coupe

15 березня 2023
8

Лінійка Mercedes-Benz GLC 2023 розширена - до стандартної моделі та подовженої семимісної версії приєднався купеподібний варіант. Кросовер надійде у продаж із липня. Подробиці авто розкрили на офіційному сайті німецької марки.

Як і раніше, головна відмінність Mercedes-Benz GLC Coupe - його елегантний дизайн. У купе-кросоверу стрімкий профіль з аркоподібним дахом і загостреною задньою частиною. Крім того, привертають увагу витончені тоненькі ліхтарі. Авто дебютувало у версії з AMG-пакетом, що включає обваження та 19-дюймові диски замість стандартних 18-дюймових.

Кросовер Mercedes-Benz GLC Coupe не тільки виглядає динамічно - його аеродинаміка добре опрацьована. Коефіцієнт лобового опору знижено до 0,27. Автомобіль трохи підріс у розмірах у порівнянні з попередником.

Габарити Mercedes-Benz GLC Coupe 2023:

  • довжина - 4731 мм;
  • ширина - 1890 мм;
  • висота - 1605 мм;
  • колісна база - 2888 мм.

Інтер'єр Mercedes-Benz GLC Coupe виконаний у дусі стандартної моделі та седана C-Class. Покази приладів виведено на дисплей, а на нахиленій центральній панелі встановлено великий 11,9-дюймовий тачскрин портретного формату.

Кросовер став просторішим усередині, а об'єм його багажника зріс до 545 літрів. Список опцій поповнили камери кругового огляду, система напівавтономного водіння, сканер відбитків пальців і 710-ватна аудіосистема Burmester.

Усі Mercedes-Benz GLC Coupe 2023 є гібридами. «М'якими» 48-вольтними установками доповнили 2,0-літрові бензинові турбомотори потужністю 204 і 258 к.с., а також турбодизелі такого ж об'єму на 197 та 269 к.с.

Крім того, тепер доступні відразу три підзаряджувані гібриди - бензинові на 313 і 381 к.с., а також 333-сильний дизельний. Всі вони оснащені батареєю на 31,2 кВт.год і можуть проїхати 113-131 км на електротязі. Найпотужніший із них стартує до 100 км/год за 5,6 с.

Кросовер Mercedes-Benz оснащений 9-ступінчастою автоматичною КПП та повним приводом. За доплату доступні пневмопідвіска та керовані задні колеса.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Володар Темряви  

Очередное "косоглазое" высокотехнологичное БАРАХЛО! Ни стиля, присущего Мерседес, ни настоящей безопасности. Лучше уже, купить W126. И бампер - настоящий и детали сейчас недорогие. И в электронике, нечему сходить с ума! Всё внимание водятла, должно быть на дорогу а не на мониторы!

+2-6ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Володар Темряви, посмотри видео в Ютубе, где проводят краш-тесты новых авто против старых. Там сравнение явно не в пользу старых.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Володар Темряви  

Такое впечатление (глядя на это лакированный хлам), что нам продают очередную китайскую поделку... Визуально, здесь от Мерса - только шильдик, который прилепили на недорогой китайски автомобиль!

+3-7ВІДПОВІСТИ  
ololo777  

Уверен, что там не дураки сидят и там и фокус группы и исследования итп. Так что кому не нравится, тот не в выборке )

+4ВІДПОВІСТИ  
Димитриус  

Шикарный автомобиль.

+2ВІДПОВІСТИ  
razdvacrack  

Машина космос, старт напевно від 65 у.о.

ВІДПОВІСТИ  
Jestemoffi  

Неплохое авто.Дизайн устраивает абсолютно и не вижу проблем в двигателе и салоне.Надеюсь-будет радовать всех своих владельцев!

+1ВІДПОВІСТИ  
Danubecaptain  

Я вже, мабуть, застарий для такого дизайну. Не бачив ще ні одного кросовера-купе, який би мені сподобався. А всередині - діло смаку: з виключеним мотором чорна дошка на місці нормальних приладів мене теж не переконує, хоча їздив на Е класі Т-модель з такою приборкою. Прилади намальовані гарно, все читається і не блікує вдень, але все одно - не те!

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація