Презентовано новий Jeep Cherokee 2026

Презентовано новий Jeep Cherokee 2026

22 серпня 2025
8

Jeep Cherokee повернули на ринок після двох років відсутності. Новий позашляховик став більшим і сучаснішим, а також отримав економічну гібридну установку на 210 сил.

Новий Jeep Cherokee шостого покоління презентували у Нью-Йорку і виведуть на ринок до кінця нинішнього року. Про нього розповіли на офіційному сайті концерну Stellantis.

Новий Jeep Cherokee повернувся до класичного рубаного дизайну з високим капотом, масивними бамперами та вираженими колісними арками. Фірмова решітка радіатора Jeep поєднується з крупними фарами. Позашляховик нагадує новий Jeep Compass 2026, який дебютував нещодавно.

В основі авто лежить сучасна платформа Stellantis STLA Large, яку використовують електромобілі Jeep Wagoneer S та Recon. Позашляховик суттєво підріс у розмірах.

Габарити Jeep Cherokee 2026:

  • довжина - 4778 мм;
  • ширина - 2123 мм;
  • висота - 1715 мм;
  • колісна база - 2870 мм.

Інтер'єр Jeep Cherokee став сучаснішим - на передній панелі встановили цифровий щиток приладів та 12,3-дюймовий тачскрін мультимедійної системи UConnect5. Оригінальний вигляд має приплюснуте кермо, а замість важеля КПП - «шайба». Частину кнопок у салоні зробили сенсорними.

Завдяки більшим розмірам багажник Jeep Cherokee 2026 зріс одразу на 30%: його об'єм становить 952-1934 л.

Ціна Jeep Cherokee стартує з 36 995 доларів і базова версія вийде на ринок дещо пізніше - на початку 2026 року. Комплектація включає 17-дюймові диски, безключовий доступ, клімат-контроль, парктронік, датчики світла та дощу, системи автоматичного гальмування, напівавтономного руху, контролю «сліпих» зон та втоми водія.

Спочатку ж на ринок виведуть найдорожчі варіанти Limited ($42 495) і Overland ($45 995). Вони отримають панорамний дах, камери кругового огляду, потужну акустику, електроприводи сидінь та дверей багажника, вентиляцію передніх і підігрів усіх крісел.

Позашляховик Jeep Cherokee 2026 дебютував із новітньою гібридною установкою, яка складається із 1,6-літрової бензинової четвірки та пари електромоторів.

Сумарна віддача - 213 к.с. та 312 Нм. Середня витрата пального складає 6,3 л/100 км, а запас ходу - 800 км. Авто здатне буксирувати 1,5-тонний причіп. Із часом палітру версій моделі розширять.

Гібрид Jeep Cherokee оснащений варіатором та повним приводом з набором для піску, багнюки і снігу. Його кліренс становить 203 мм, кут в'їзду - 19,6°, а з'їзду - 29,4°. Пізніше з'явиться варіант підвищеної прохідності Jeep Cherokee Trailhawk.

Джерело: Фокус
Фото: Stellantis

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Tatuanin Tatuanin  

Отлично.. Наконец то возвращается американская брутальность в авто...

+7ВІДПОВІСТИ  
Kiev75  

Tatuanin Tatuanin, Та це вже європеєць,американці наврядчи приймуть тепло..)
Хочааааа,Форестеру можно бути на варіаторі і важатись проходимцем..)

+1ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

Kiev75, ті, кому треба проходимість куплять бронко чи вранглера.
А чєрок вже в останньому поколінні був кросовером. А гібриди нинче модно, навіть в США.

+2ВІДПОВІСТИ  
TanDEN  

В якості всюдиходу, в більшій мірі використовуються Вранглер Рубікон, в меньшій мірі попередні Гранд Чірокі.
А цей новий просто Чірокі - це все кроссовер, який буде стояти трохи вище в лінійці ніж новий Компас на платформі 3008.

Мені більше зацікавила реалізація гібриду на 1.6 з двома електро двигунами і не у версії плагін гібриду. Раніше такого у Стелантіса не було. У Європа на базі 1.6 є лише плаган габрид, який досить дорогий. Якщо адаптують цю реалізацію с платофрми лардж на інші моделі бренду на платфрмі мідіум - буде цікаво - 3008\5008 можуть отримтаи "бюджетний" повний привід.

+1ВІДПОВІСТИ  
3xcool  

TanDEN, але чи треба покупцю цей повний привід на 3008/5008. В нас звісно, покупець віддає перевагу 4х4 але в нас настільки маленькі обсяги продажів, що вважати його якимось ціьловим точно не варто. А в умовній Європі я сумніваюсь, що покупцеві воно сильно треба

ВІДПОВІСТИ  
TanDEN  

3xcool, у багатьох "потенційних" покупців один із аргументів, чому НЕ обрати авто від Стелантіса - саме відсутність повного приводу як опції (навіть якщо вони не збираються його купувати ). І доступних альтернатив на платформі "Мідіум" - не має. Лише плагін гібрид та електро, де цінник суттєво більший.

На платформі "Смол" - вже є реалізація габриду 1.2 з додатковим електромотором на задній вісі, на нашому ринку поки лише у Jeep Avenger 4xe

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація