Продажі плагін-гибридів падають через зростання попиту на електромобілі

Продажі плагін-гибридів падають через зростання попиту на електромобілі

02 серпня 2022
0

Продажі гібридних транспортних засобів, що підключаються до електромережі, падають у Європі, яка на сьогодні є їх найважливішим ринком, у той час як попит на повністю електричні транспортні засоби зростає.

Оскільки споживачі відмовилися від дизельних автомобілів після дизельного скандалу з Volkswagen, а європейські законодавці посилили норми викидів, деякі автовиробники зробили ставку на гібридні електромобілі, які працюють від двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна, який може рухати автомобіль без викидів на короткі відстані.

Моделі, що підключаються до електромережі, пропонують споживачам можливість отримати досвід роботи електромобілів і їх часто описують як перехідну технологію - міст до повністю електричного майбутнього.

Останні дані показують дві дуже різні траєкторії продажів між гібридами, що підключаються до мережі, і повністю електричними транспортними засобами. Наприклад, у червні продажі плагін-гібридів у Франції впали на 28%. У Німеччині - іншому колишньому оплоті технології - реєстрація впала на 16%.

У Великій Британії гібриди, що підключаються до мережі, були нарівні з повністю електричними автомобілями ще в 2019 році. Тепер два електромобіля з акумулятором продаються на кожну плагін-модель.

Дещо з цього можна будо очікувати. У 2020 і 2021 роках автовиробники повинні були відповідати європейським жорсткішим цільовим показникам викидів CO2 для нових транспортних засобів, а гібриди, що підключаються до електромережі, сприймалися як рішення цієї «задачі».

Багато автовиробників не мали повністю готових нових повністю електричних архітектур. Зіштовхнувшись із двома варіантами - продавати повністю електричні транспортні засоби, що базуються на модифікованих платформах внутрішнього згоряння, або гібриди, що підключаються до електромережі, - багато хто вибирав останній.

А от споживачі явно готові до нововедень, оскільки вже зараз час очікування для більшості популярних повністю електричних моделей у Європі розтягнувся до наступного року.

Нещодавнє дослідження 9000 транспортних засобів, проведене Міжнародною радою з екологічно чистого транспорту, показало, що реальне споживання палива гібридами, що підключаються до електромережі, у 2,5-5 разів перевищує приблизне значення згідно з офіційними лабораторними процедурами тестування.

Цей розрив між теорією та практикою є частиною причин того, чому національні уряди скорочують субсидії на купівлю плагін-гібридів швидше, ніж для повністю електричних моделей.

Великобританія, наприклад, у 2018 році скасувала субсидії на купівлю плагін-гібридів, а Німеччина цього тижня оголосила, що субсидії припиняться цього року.

Майбутні зміни в політиці можуть ще більше підірвати аргументи на користь гібридів, що підключаються до мережі. Очікується, що з 2027 року Європейська комісія запровадить нові «коефіцієнти корисності» для цих моделей. Це значення, призначені для відображення того, як часто транспортні засоби їздять в електричному режимі, і, що важливо, яке значення викидів CO2 їм призначається.

Метою регламенту є використання реальних умов водіння як приватних, так і корпоративних транспортних засобів для встановлення значень за допомогою бортових моніторів. Якщо протягом наступних кількох років щось кардинально не зміниться, це зробить плагін-гібриди менш привабливим способом для автовиробників відповідати нормам викидів.

Відносно високі продажі плагін-гібридів у Китаї поки що тримають глобальні цифри на плаву.

Минулого року продажі плагінів там зросли більш ніж удвічі, головним чином завдяки пропозиціям BYD і Li Auto, хоча навіть цього було недостатньо, щоб не відставати від зростання попиту на повністю електричні моделі.

У Китаї більше мешканців багатоповерхівок з обмеженими можливостями зарядки вдома, але уряд робить величезний поштовх для створення варіантів громадської зарядки та сприяє швидкому розширенню ринку повністю електричних автомобілів.

Муніципальна влада в Шанхаї також має намір скасувати сприятливий режим для гібридів, що підключаються до електромережі, починаючи з 2023 року, і інші міста можуть послідувати цьому прикладу.

Джерело: Auto-Consulting

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація