Продажі електромобілів BMW різко зросли у другому кварталі. Бренд розкішних авто продовжує випереджати конкурентів, як Porsche та Audi.
У першій половині 2024 року BMW поставила 179 557 електричних авто, що на 34,1% більші, ніж за перші шість місяців 2023 року. Загалом компанія продала 1 096 486 авто з початку року, що на 2,3% більше, ніж торік. Разом з MINI та Rolls-Royce постачання сягнуло 1 213 359 автомобілів.
Крім електрокарів, добре продавалися моделі вищого преміумсегмента. Продажі BMW 7 серії зросли на 22% у першому півріччі порівняно з аналогічним періодом минулого року.
«За перші шість місяців року ми спостерігали двозначне зростання наших повністю електричних автомобілів і моделей вищого преміумсегмента. Попри складне ринкове середовище, ми збільшили продажі бренду BMW у першій половині року завдяки нашому привабливому портфоліо продуктів», - каже член правління BMW AG Йохен Голлер.
BMW очікує, що динаміка збережеться завдяки появі нових моделей електромобілів, таких як i4 та iX2. Бренд також планує посилити свою лідерську позицію за допомогою передових електромобілів Neue Klasse.
Як зауважує Electrek, справи BWM йдуть значно краще, ніж у головних конкурентів бренду. Продажі електромобілів Porsche різко впали після падіння постачання Taycan на 51% у першій половині року. Mercedes-Benz також повідомив, що продажі електромобілів впали на 25%. Лише 45 800 моделей було поставлено у другому кварталі. Продажі електромобілів Audi майже не змінилися в другому кварталі.