Шведська компанія Polestar планує розширити асортимент продукції, що випускається. Наступною новинкою в лінійці стане великий потужний седан, якого пророкують у конкуренти Audi RS e-tron GT і Porsche Taycan.
Роботи над проєктом почалися з презентації 2020 року концепту Precept. Наступним кроком став дебют у 2023 році прототипу Polestar 5 на «Фестивалі швидкості» в Гудвуді. Очікується, що наступного року Polestar 5 стане серійним і посяде місце на вершині модельної гами компанії.
Прототип з останньої фотосесії на засніжених теренах Скандинавії має аналогічний вигляд, як і модель дворічної давнини. Увагу привертають передня панель з оригінальними фарами з гострими ДХВ, невелика чорна решітка радіатора і чорний спліттер. Низька лінія капота дала змогу не тільки додає вигляду динаміки, а й позитивно позначається на аеродинаміці, а отже, і на запасі ходу. Під чорними легкосплавними дисками добре видно великі карбоно-керамічні гальмівні диски.
Модель також має висувні дверні ручки, величезний панорамний скляний дах і тонку задню світлодіодну світлотехніку з вертикальних ліхтарів і тонкої горизонтальної стрічки, яка їх об'єднує.
Спочатку планувалося, що Polestar 5 буде оснащуватися двома електромоторами сумарною потужністю 872 к.с. і обертовим моментом 900 Нм. Але, з урахуванням того, що за останні кілька років Audi RS e-tron GT (925 к.с.) і Porsche Taycan (1034 к.с.) оновили і форсували, показники серійної «Полярної зірки» будуть порівнянні з показниками конкурентів.
Якими б не були остаточні показники потужності і крутного моменту, 5-та модель стане найшвидшою моделлю бренду, оскільки вона розганятиметься від 0 до 100 км/год приблизно за 3 с. Ще однією перевагою новинки мають стати інноваційні акумулятори ізраїльської компанії StoreDot, які забезпечать додаткові 160 км пробігу за 5 хвилин зарядки.