Renault додала потужності гібридним Captur і Symbioz

Renault додала потужності гібридним Captur і Symbioz

06 травня 2025
0

Французський автовиробник Renault представив оновлену гібридну трансмісію E-Tech нового покоління під індексом 160, яка покликана одночасно підвищити потужність та зменшити витрату пального в актуальних моделях Captur і Symbioz. Вперше ця силова установка була офіційно презентована як частина стратегічного оновлення модельного ряду компанії, що має на меті зробити гібридні версії більш привабливими не лише з точки зору екології, а й з погляду динаміки, ефективності та вартості експлуатації. Представлена технологія стала наступником попереднього покоління гібридів Renault E-Tech 145, які дебютували у 2020 році та з того часу знайшли понад 750 тисяч покупців по всьому світу.

Головною інженерною новацією стала поява нового бензинового атмосферного двигуна об'ємом 1,8 літра з безпосереднім упорскуванням, який замінив попередній 1,6-літровий агрегат. Новий мотор став не лише потужнішим, але й ефективнішим у роботі на низьких обертах, що важливо для гібридної трансмісії, де максимальна ефективність досягається саме в режимах змішаної або міської їзди. Він розвиває 109 кінських сил і 172 Нм крутного моменту, тоді як попередній двигун забезпечував лише 94 сили та 150 Нм. Уся система E-Tech 160 працює у зв'язці зі стартер-генератором потужністю 20 к.с. і основним електромотором на 49 к.с., що забезпечує момент у 205 Нм. Завдяки злагодженій роботі всіх елементів загальна потужність гібридної трансмісії зросла з 143 до 158 кінських сил.

Ще одним суттєвим покращенням стала модернізована акумуляторна батарея. Її ємність тепер становить 1,4 кВт-год, що більше, ніж у попередньої версії (1,2 кВт-год). Це дозволяє ефективніше працювати електромотору в поєднанні з бензиновим двигуном, забезпечуючи кращу реакцію на педаль газу, плавніший хід у міському трафіку та зниження витрати пального. Окрім того, вся трансмісія працює через багаторежимну автоматизовану коробку передач без зчеплення, яка є фірмовим елементом гібридів Renault.

Практичні характеристики демонструють справжній прогрес. Оновлений Captur E-Tech 160 тепер розганяється з місця до 100 км/год за 8,9 секунди - на 0,6 секунди швидше, ніж попередня версія. Водночас середня витрата пального зменшилась з 4,8 до 4,3 літра на 100 км, що є дуже гідним показником для компактного кросовера з повноцінною гібридною установкою. Ще помітніші зміни в динаміці у більшого Symbioz: з оновленою трансмісією час розгону зменшився з 10,6 до 9,1 секунди - тобто на півтори секунди. Це дозволяє вважати, що Renault суттєво просунулася у збалансуванні між потужністю, вагою автомобіля та ефективністю енергоспоживання.

Renault офіційно підтвердила, що продажі оновлених гібридів Captur E-Tech 160 та Symbioz E-Tech 160 стартують у Європі вже в липні 2025 року. Вартість Captur у базовій гібридній версії становитиме 28 250 євро, тоді як більший та просторіший Symbioz коштуватиме від 33 100 євро. Обидві моделі зберігають класичний для Renault дизайн, але водночас пропонують сучасніший інтер'єр та актуальні мультимедійні функції, що мають відповідати очікуванням покупців у сегменті електрифікованих кросоверів.

Джерело: Renault

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація