Компанія Renault показала концепт електричного кросовера Scenic Vision з гідрогенним розширювачем запасу ходу.
Лише нещодавно стало відомо про зупинку виробництва мінівена Renault Scenic, але тепер з'явився новий Scenic.
Проте йдеться не про мінівен, а про кросовер. Й в нього немає двигуна внутрішнього горяння, оскільки це концепт електричного кросовера.
Незвичайна трансмісія кросовера частково запозичена від Megane E-Tech (йдеться про 215-сильний електродвигун), від якого також успадкована меншу батарею на 40 кВт-год.
Однак концепту додано паливний елемент потужністю 16 кВт, який заряджає батарею під час руху. Renault пояснює, що, завдяки цьому можна встановити вдвічі легший акумулятор, пропонуючи той самий діапазон.
Говорячи про вагу, Scenic Vision важить 1700 кілограмів, що робить його важчим за Megane E-Tech. Проте кросовер набагато більший: довжина 4490 міліметрів, ширина - 1900 мм і висота - 1590 мм. Це робить його на 291 мм довшим, 132 мм ширшим і на 85 мм вищим, а колісна база подовжена на 150 мм.
Серійна версія з'явиться в 2024 році на тій же платформі CMF-EV, яка лежить в основі вищезгаданого Megane E-Tech, а також спорідненої моделі Nissan Ariya.
Однак не очікуйте водневого розширювача кілометражу під час старту продажів, оскільки він більше схожий на «концептуальне бачення», а не майже на виробничу опцію.
Renault дійсно вважає, що паливні елементи мають майбутнє, і водневий автомобіль зможе подолати 800 кілометрів до кінця десятиліття, не зупиняючись на п'ятихвилинну заправку.
При цьому, виробник акцентує увагу на екологічній конструкції Scenic Vision. Він містить понад 70 відсотків перероблених матеріалів і при цьому на 95 відсотків підлягає переробці (включаючи батарею) наприкінці свого життєвого циклу. Порівняно з традиційним електромобілем, що працює від акумулятора, ця концепція має на 75 відсотків менший вуглецевий слід.
Конструкція, орієнтована на екологію, - це більше, ніж просто маркетинговий хід, оскільки бак паливних елементів виготовлений з вуглецевого волокна на основі переробленого паперу.
У футуристичній кабіні немає шкіри, оскільки Renault замінив її на перероблений низьковуглецевий поліестер. Майже третина використовуваного пластику надходить із екологічно чистого джерела, тоді як чорні пігменти фарби є побічним продуктом обробки частинок, захоплених в атмосфері.
Новий Scenic має з'явитись до 2024 року, коли концепт перетвориться на серійну версію. На разі Renault вже зупинив продажі п'ятимісного мінівена, а трирядний Grand Scenic «зникне» пізніше цього року.