Renault Sandero з тріском провалив краш-тест. Випробування проводила незалежна організація LatinNCAP, яка тестує автомобілі, що продаються в Латинській Америці. У тестах взяв участь Renault Sandero для ринків Бразилії, Аргентини та Колумбії і його результати виявилися геть поганими: модель не заробила жодної зірки з п'яти можливих. Не допомогли навіть чотири подушки безпеки, які входять до списку базового оснащення.
Краш-тести на пасивну безпеку за методикою LatinNCAP охоплюють фронтальний удар на швидкості 64 кілометри на годину об бар'єр із 40-відсотковим перекриттям і бічний удар 1,5-метровим візком на швидкості 50 кілометрів на годину, а також тест на отримання хлистової травми та перевірку рівня захисту пішоходів при наїзді.
Оцінки у Sandero такі: 32,83 відсотка за захист дорослих пасажирів, 61,22 відсотка за захист пасажирів-дітей і 46,30 відсотка в категорії «Пішоходи і вразливі учасники дорожнього руху». А ось за роботу допоміжних систем експерти LatinNCAP поставили моделі нуль відсотків.
Під час фронтального зіткнення у хетчбека з'ясували проблеми зі структурною складовою: водій і пасажир ризикують отримати серйозні травми грудної клітини. Те саме стосується і бокового удару, а в разі, якщо автомобіль влетить у стовп, слабко захищена не тільки грудна клітка, а й голова. Крім того, при зіткненні збоку зафіксована значна деформація кузова всередину салону.