Renault й комерційний підрозділ Volvo Group створили нову компанію Flexis, яка випустить лінійку електричних фургонів. Генеральний директор Renault Group Лука де Мео назвав новий підрозділ «Tesla серед комерційних автомобілів». Renault та Volvo володіють 45% стартапу кожна. Ще 10% належать французькій транспортній компанії CMA CGM.
На думку партнерів, попит на комерційні автомобілі з нульовим рівнем викидів зростатиме на 40% в рік до 2030 року. І проєкт Flexis дозволить отримати з цього зиск. Перший із трьох анонсованих фургонів вийде 2026 року. В його основу ляже індивідуальна скейтборд-платформа, яка «повністю змінить» загальноприйняте уявлення про фургон.
Це буде «вхідний фургон» для доставки «останньої милі», орієнтований на високу маневреність та ефективність використання простору. За обсягом внутрішнього простору він зрівняється з Renault Kangoo, за вантажопідйомністю - з більшим Renault Trafic.
Висока лінія даху та вузькі пропорції кузова забезпечать фургону радіус розвороту, як у суперміні B-сегменту. Інтер'єр спроэктований так, щоби максимально заощадити час водія. За оцінками, кожні 30 секунд зекономлені при доставці - додатково 1% прибутку для логістичної компанії.
Очікується, що програмна платформа Flexis вивчатиме маршрути компанії-перевізника та враховувати зупинки для заряджання, щоб знизити навантаження на водія. Всі фургони бренду будуть засновані на 800-вольтовій модульній скейтборд-платформі з можливістю швидкісної зарядки та двома акумуляторними блоками на вибір. До речі, батареї вони розділять з високопродуктивними електромобілями Alpine.
Спочатку фургони Flexis продаватимуть під брендом Renault Trucks. Також їх планують пропонувати іншим брендам як продукти «white label» (біла етикетка). Наразі стартап веде перемовини з Nissan, який продає Renault Kangoo як Townstar.