Французський автовиробник об'єднався з компанією WeRide, яка є одним з провідних розробників систем автопілоту, аби створити систему автономного водіння (4-го рівня) для громадського транспорту.
Renault обрала унікальну стратегію запровадження безпілотних систем в майбутньому: керівництво компанії вважає, що варто відокремити потреби звичайних покупців від потреб громадського транспорту.
Французський автовиробник має намір покращувати передові допомоги водієві (ADAS), тоді як громадський транспорт, на думку Renault, має потребу в автономних системах водіння, аби задовільнити зростаючу потребу в мобільності в регіонах.
Керівництво компанії прагне зробити цю технологію економічно доступною, а тому електричну роботизовану платформу мініавтобусів, яка стане своєрідним «випробувальним майданчиком» різних автономних систем.
Повідомляється, що робота над нею триває вже кілька років, а перша демонстрація напрацювань відбудеться вже за кілька днів під час тенісного турніру Roland-Garros 2024. Renault використовує міжнародну систему з позначення 6 рівнів автономних систем, де L0 - це рівень без будь-якої допомоги, а L5 - повністю автономний транспортний засіб.
У власних цивільних авто, компанія продовжить покращувати актуальні системи другого рівня, де водій все ще залишатиметься відповідальним за кермування транспортним засобом.
Як повідомляє Renault, між системами 2 та 3 рівня є розрив у технологічній складності. Через значну собівартість, попит на авто з системою 3 рівня буде незначним. Водночас говорячи про громадський транспорт, ситуація дещо інша.
Renault оцінює потребу в автономних мікроавтобусах в кілька тисяч на рік, адже 400 великих міст в Європі незабаром стануть зоною з нульовим рівнем викидів. Через це французський автовиробник кілька років тестував автономні транспортні засоби. Повідомляється, що випробування були успішними, і з 2026 року автономний транспорт буде інтегровано в мережу міста Шатору.
Renault планує запропонувати роботизовану платформу електричних мікроавтобусів на основі нового Renault Master. Компанія вважає, що автономний громадський транспорт зможе працювати цілодобово, а витрати на роботизацію компенсуються відсутністю водіїв.