Для псевдо позашляхової версії Rio навіть придумали термін «крос-хетчбек» - це майже кросовер - новий хетчбек В-класу. Позашляховий обвіс, високий кліренс, рейлінги. У порівнянні з 4-дверним Rio багажник зменшився на 16 сантиметрів, проте і 390 літрів - обсяг великий. Дах над задніми пасажирами виріс на 14 мм. Салон уніфікований, це означає гарну ергономіку і адекватне за ціною оснащення. Відмінностей від седана в інтер'єрі годі й шукати. На кроссоверний образ працює перш за все обвіс з пластику. Він зібраний з безлічі дрібних деталей і на дверях прикріплений до панелей.
Яскраве оздоблення тканин салону - тільки в передтоповій комплектації, а максимальна комплектація оброблена кожзамом. Позаду стало просторніше над головою, хоча високим пасажирам все ще тісно в колінах. Кліренс виріс. Виробник обіцяє 17 см. X-Line легко прощає швидку їзду по великим ухабинам. «Rio X-Line призначений для молодих активних городян», - заявляють в KIA.
Шукати відмінності з седаном в керованості безглуздо. Аеродинаміка стала трохи менше ніж у седана: максималка хетчбеків на 9 км/ч нижче. Заявлений час розгону до сотні виріс на 0,4 с, хоча маса збільшилася всього на 5-15 кг.
У базовій версії є кондиціонер, підігрів передніх сидінь і керма, регулювання керма в двох напрямках, система контролю тиску в шинах.
Підвіска Kia Rio не змінилася: спереду McPherson, позаду - балка. Амортизатори стоять за задньою віссю під кутом 8,4 градуса, а не перед нею з нахилом в 25 градусів. Самі амортизатори істотно довше колишніх. Діаметр вакуумного підсилювача гальм збільшився з дев'яти дюймів до десяти. Відмінності хетчбека X-Line від звичайного седана Rio - в пружинах і амортизаторах (хід стиску збільшений на 10 мм) і відповідних їм налаштуваннях підсилювача керма.
Частка надміцної стали в кузові збільшилася з 13% до 50%, вісім відсотків з яких - це сталь гарячого штампування, яких в колишньому Rio не було взагалі. У шести комплектаціях з восьми - всього дві подушки безпеки, але в двох топових додаються бічні ейрбеги і надувні шторки.
Перед балкою задньої підвіски – збільшений до 50-літров бензобак. У кожній колісної арці - по пластиковій підкрилці, за колесом - бризговики. Низ порогів покритий Антигравієм.
Шестиступеневий «автомат» - з модернізованим гідротрансформатором та чотирма дисками зчеплення. Новий гідротрансформатор блокується швидше, частіше і жорсткіше.