Німецькі дилери Volkswagen Commercial Vehicles почали приймати попередні замовлення на розвізну модель Transporter наступного покоління. Машина має вийти на ринок у 2024 році. Перші зображення автомобіля засвітили лише днями, та й то під камуфляжем. Однак з'явилися досить цікаві технічні подробиці та перші ціни.
Найсвіжіший Volkswagen Transporter, а також його пасажирський побратим Caravelle зазнали суттєвих змін. Окрім нового дизайну зросли габарити: довжина до 5050 мм (+146 мм), ширина до 2032 мм (+128 мм). Стандартна колісна база дорівнює 3100 мм (+97 мм), а подовжена на 400 мм становить 3500 мм.
Фургон став більш містким: обсяг вантажного відсіку варіюється від 5,8 до 9 м куб. Вантажопідйомність зросла з 1,2 до 1,3 т, а маса причепа з гальмами, що буксирується - з 2,5 до 2,8 т. Динамічне навантаження на кришку збільшено зі 150 до 170 кг.
Крім чисто вантажного фургона доступні також версія Plus - з другим рядом сидінь, виконання з Г-подібною перегородкою, варіант Kombi та бортовий автомобіль з дворядною кабіною. Фургони та «комбі» можна замовити з високим дахом, причому вперше і для машин зі стандартною колісною базою.
Значно розширився перелік стандартного оснащення. Крім світлодіодних фар і задніх ліхтарів з'явилися електронне стояночне гальмо з системою автоматичного утримання Auto Hold, 12-дюймовий цифровий щиток приладів, центральний 13-дюймовий дисплей тачскрин інформаційної системи з DAB+ і Android Auto. Сюди також слід додати багатофункціональне кермо та різні системи допомоги: утримання на смузі руху (Lane Assist), автоматичного екстреного гальмування (Autonomus Emergency Braking Front Assist), а також динамічного відображення дорожніх знаків (Dynamic Road System Display).
Що ж стосується двигунів, то вперше будуть запропоновані гібридна силова установка eHybrid - потужністю 233 к.с., а також повністю електричний варіант eTransporter - з моторами на 85, 100, 160 та 210 кВт. З базовим агрегатом 85 кВт буде доступна батарея на 54 кВт.год, а з рештою - більш ємна, на 83 кВт.год. Турбодизелі представлені у трьох виконаннях: потужністю 110, 150 та 170 к.с.
Дизельні та гібридні машини стандартно будуть передньопривідними, а для TDI у 150 к.с. можна буде замовити систему 4MOTION. Що ж до eTransporter, то він буде поки що задньопривідним, хоча пізніше очікується версія і з усіма ведучими колесами. Для попереднього замовлення доступні дизельні машини, ціни на які стартують у Німеччині від 36 780 євро.