31 січня Mazda офіційно представила у США свій флагманський 7-місний кросовер CX-90, а зараз місцеве відділення компанії розкрило ціни. Незважаючи на те, що автомобіль великий і потужний (та ще й флагман лінійки), ціни відносно невисокі. Але слід зазначити, що в початкових версіях встановлюється дефорсований шестициліндровий двигун (при цьому у всіх версіях є 8-ступеневий «автомат» та повний привід).
Таких комплектацій п'ять: Turbo Select, Turbo Preferred, Turbo Preferred Plus, Turbo Premium та Turbo Premium Plus. Вони оснащуються рядною шісткою об’ємом 3,3 л, що видає 284 к.с.
Вже в базі (у версії Turbo Select за 39 595 доларів) є датчик дощу, електропривод задніх дверей, 7-дюймовий екран у складі цифрової панелі приладів, медіасистема з підтримкою Android Auto and Apple CarPlay і екраном діагоналлю 10,25 дюйма, аудіосистема з динаміками, електропривід сидіння водія, клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, різні системи допомоги водієві.
У версії Turbo Preferred за 43445 доларів є все це, а також люк у даху, шкіряний салон, порти USB для зарядки гаджетів пасажирів на третьому ряду. Дещо дорожча версія Turbo Preferred Plus (45 900 доларів) - тут є бездротова зарядка для телефону, проекційний екран і бездротовий режим роботи систем Android Auto та Apple CarPlay.
У топовій версії з 284-сильним двигуном (виконання Premium Plus за 52 950 доларів) є підігрів керма, передні сидіння зі шкірою Nappa, підігрівом та вентиляцією, система кругового огляду, аудіосистема Bose з 12 динаміками.
Версії Turbo S (51 750 доларів), Turbo S Premium (56 450 доларів) та Turbo S Premium Plus (59 950 доларів) оснащуються тією ж рядною «шісткою», але вже потужністю 340 к.с.
Нарешті, є три варіанти гібридного Mazda CX-90, що підзаряджається, - з двигуном об'ємом 2,5 л, електромотором і тяговою акумуляторною батареєю ємністю 17,8 кВт.год. Потужність такої силової установки складає 323 к.с., а ціни - від 47 445 доларів за версію Preferred до 56 950 доларів за варіант Premium Plus.