Група з чотирьох стокових BMW R 1300 GS менш ніж за добу піднялася по Охос-дель-Саладо вище позначки 6000 метрів. Правду кажучи, висота не рекордна навіть для двоколісної техніки, що вже говорити про автомобілі. Наприклад, Porsche 911 Carrera 4S вдалося піднятися на 6734 метри, а всюдиходу Unimog U 5023 - на 6694 метри.
Минулого року ми стали свідками одразу двох рекордів висоти сходження для автомобілів. Спочатку відзначилася Porsche, а точніше, купе 911 Carrera 4S, якому вдалося піднятися схилом чилійського вулкана Охос-дель-Саладо до позначки 6734 метри. Машина була оснащена штатним двигуном 3.0 (450 к.с., 530 Нм) і 7-ступеневою «механікою», але в іншому була схожа на позашляховик для «Дакара». Пересуватись у складних умовах їй допомагали бортові редуктори, дорожній просвіт 350 міліметрів, ручні блокування диференціалів та захист днища з арамідного волокна.
Другий рекорд належав команді транспортно-логістичної компанії Gebr?der Weiss (6500 м), причому встановлений він був на прототипі електричної вантажівки Terren. Всюдихід збудували на шасі паливного транспортера Aebi VT450. Він отримав поворотні задні колеса, два електромотори (комбінована віддача - 326 к.с.) і 300-вольтову батарею ємністю 90 кВт.год, яку через відсутність звичайних зарядок доводилося довго наповнювати від сонячних панелей.
Про ще одну торішню спробу піднятися схилом Охос-дель-Саладо стало відомо лише кілька днів тому. Як виявилося, на початку грудня компанія BMW зібрала групу з чотирьох туристичних ендуро R 1300 GS і теж поїхала підкорювати чилійський вулкан. За 19 годин і 22 хвилини мотоцикли заїхали на висоту 6027 метрів, що для двоколісної техніки загалом не межа. Головне тут інше: німці використовували повністю стокові байки з різнорозмірними колесами та опційними шинами Metzeler Karoo 4. З метою безпеки учасників на різній висоті були розбиті базові табори, а готувалися до сходження вони на вулкані Етна в Італії.