Що буде з АЗС за повної електрифікації авторинку?

Що буде з АЗС за повної електрифікації авторинку?

10 квітня 2023
16

Світові автовиробники активно переходять на випуск електрокарів. У зв'язку з цим постає питання: «А що буде з АЗС, коли з доріг зникнуть машини з ДВЗ»?

Американські експерти вивчили це питання. На їхню думку, всі заправні станції (а їх у США близько 145 тисяч) перепрофілюють на зарядні. Імовірно, це будуть станції з потужними нагнітачами, які дозволять поповнити заряд батареї електрокара лише за 10-30 хвилин. Це дасть можливість зберегти не лише самі мережі, а й їхню екосистему додаткових послуг (кафе, ресторани, магазини та інше).

Експерти зазначили, що торгові та розважальні центри на таких станціях стануть більш затребуваними. Адже користувачі електрокарів однозначно захочуть витратити час, необхідний для зарядки, з користю і вирушать на шопінг або за чашкою кави.

При цьому поодинокі зарядні термінали, які зараз можна зустріти всюди, втратять свою популярність. Експерти пояснюють це тим, що на зарядку машин на них потрібно кілька годин. Чекати стільки водії не будуть, а просто перейдуть на потужніші станції. До того ж багато власників електромобілів однозначно придбають домашні зарядки, до яких підключатимуть машини на ніч.

До речі, така перспектива чекає не лише на власників заправних станцій у США. Аналогічна ситуація склалася в Європі та інших країнах. І про це варто замислитись уже зараз.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Цікаво, які будуть черги на зарядних станціях, якщо авто з ДВЗ заправляється за 3-5 хвилин, а електромобіль заряджається за 30-60 хвилин, як мінімум? При цьому у авто з ДВЗ пробіг на одній заправці мінімум у 2 рази вищий. Тобто зарядних станцій потрібно буде у 10-15 разів більше, ніж зараз АЗС.

+3-3ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

nikolaynovgorodskiy, Ні, зарядних станцій більше не буде потрібно.
Зараз на АЗС заправляються всі авто з ДВЗ. І ті що виїжджають на трасу і ті що просто шастають по місту. На відміну від них, ті електрокари які їздять у "домашньому" режимі складають приблизно 85%, тож вони будуть використовувати "домашні" зарядки, хоча-би тому що вони значно дешевші..
От-же, статистично, маючи такуж-кількість зарядних портів як і кількість заправочних "пістолетів", ситуація буде також як і зараз із ДВЗ...

+1-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Константин Макаренко, на трасах заправляються ті хто, як раз, їздить не тільки навколо свого будинку. І таких явно не 15%. От і подумайте, якщо авто буде стояти не 3-5 хвилин, а 30-90 хвилин на заправці, то що це буде. У більшості населення не приватні будинки, а квартири. Так хто там вдома буде заряджати? Думати ж треба спершу, а потім писати.

+1-5ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 9
Константин Макаренко  

Законодавчабаза для розбудови цієї інфраструктури оновлена трохи менше як пів-року...
Темпи будівництва прискорилися дуже відчутно..

ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Константин Макаренко, дороги звичайні ніяк побудувати не можуть 30 років. А ви про зарядки. І швидкі зарядки з кожним роком стають тільки дорожчі, вже ціна, як заправити газом авто, скоро бензин доженуть.

-4ВІДПОВІСТИ  
Константин Макаренко  

Вам не здається, що у нашій полеміці дещо зміщений акцент? Взагалі-то у статті йдеться про долю АЗС(!) а не про те що краще ЕЛЕКТРО чи ДВЗ... ?
Це питання вже не обговорюється.

ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Константин Макаренко, питання в тому, що потрібно буде таких "АЗС" побудувати у 10-15 разів більше. І все одно це не вирішить питання мобільності і автономності електричок.

-3ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація