«Сірий кардинал» автомобільної промисловості впевнений, що фокусування на гібридах було безглуздою витівкою

«Сірий кардинал» автомобільної промисловості впевнений, що фокусування на гібридах було безглуздою витівкою

26 грудня 2024
3

Енді Палмер відомий як «хрещений батько електромобілів» і «сірий кардинал» автомобільної промисловості. Його називали так за роботу із запуску Nissan Leaf у 2010 році, коли він був головним операційним директором у японській компанії. Nissan Leaf з моменту його запуску в 2010 році був проданий тиражем понад 500 000 одиниць і є першим у світі електромобілем масового виробництва.

Колишній генеральний директор Aston Martin і операційний директор Nissan розповів Business Insider, що відтермінування переходу на електромобілі та фокусування на гібридах було «безглуздою витівкою», і попередив, що такі компанії ризикують залишитися позаду китайських виробників електромобілів.

«Гібриди - це глухий кут», - сказав він. - «Це перехідна стратегія, і що довше ви залишаєтеся на цьому перехідному етапі, то повільніше ви просуваєтеся в нову еру електромобілів. Якщо ви відкладаєте перехід на електромобілі за допомогою використання гібридів, ви опинитеся в невигідному становищі протягом більш тривалого періоду часу».

Палмер вважає, що успіх китайської індустрії електромобілів залежить від довгострокової промислової політики Китаю. З 2009 року уряд Китаю інвестував щонайменше 230 мільярдів доларів у субсидії виробникам електромобілів. Він підкреслив, що успіх Китаю полягає в його чіткій промисловій стратегії, якої вже давно не вистачає Заходу.

Він заявив, що європейські та американські мита на китайські машини лише послаблять конкурентоспроможність західних компаній. Західним автовиробникам слід підготуватися до «битви на виживання» з китайськими автовиробниками, особливо в Європі, де такі бренди, як BYD і Xpeng, швидко розширюються.

«Якщо китайські виробники зможуть домогтися успіху на європейському ринку, вони стануть непереможними у світі», - додав він.

Палмер додав, що низькі продажі електромобілів в основному пов'язані з їхніми високими цінами. Він припустив, що ціна на електромобілі має бути такою самою, як і на традиційні автомобілі, що працюють на паливі, для цього потрібні моделі з меншими батареями і нижчими цінами.

Джерело: iXBT.com
Фото: Business Insider

Обговорення новини

Andriy86  

чомусь цей ранній старт з електричками не дуже допоміг Ніссану стати лідером у галузі.

+7-6ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Так все таки за рахунок субсидій китайські виробники хоч щось демонструють. Як неочікувано.
Але є одне але, електромобілі, це тупиковий шлях.

+4-8ВІДПОВІСТИ  
Merv  

Як раз електромобіль сам по собі і є перехідним етапом до чогось більшого чого ми зараз не бачимо

+3-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація