Старенький Lotus Elise став рестомодом Project Safari

Старенький Lotus Elise став рестомодом Project Safari

15 квітня 2025
0

Спортивне купе Lotus Elise S1 отримало нове життя у вигляді радикального позашляхового рестомоду під назвою Project Safari. Цей проєкт став результатом роботи ентузіастів з британської команди Get Lost на чолі з відомим автомобільним фотографом Джорджем Вільямсом, більш знаний у мережі як GFWilliams. В основі концепції лежить ідея поєднання динамічності класичного британського спорткара з можливостями справжнього ралійного всюдихода. Як наголошує сам Вільямс, ця машина створена виключно для задоволення від керування, без обмежень.

У дизайні Project Safari легко впізнати легендарні обриси оригінального Elise S1, однак усі деталі були або змінені, або суттєво вдосконалені. Новий вигляд поєднує у собі вишуканий стиль з функціональністю. Над головами водія й пасажира з'явився масивний повітрозабірник, що більше нагадує естетику суперкарів на кшталт Pagani, а не скромного Lotus. Інтер'єр рестомоду прикрашено сидіннями, оздобленими комбінацією натуральної шкіри й твіду, що додає вишуканості й водночас зберігає відчуття винятковості. Родзинкою задньої частини став спойлер, який ніби ширяє у повітрі й водночас виконує роль естетичної частини ніші для запасного колеса.

Але головні зміни - технічні. На місце стандартного 1,8-літрового атмосферного двигуна, потужністю 118 кінських сил і 165 Нм крутного моменту, встановлено повністю нову силову установку, хоча точні характеристики не розголошуються. Автомобіль також отримав нову підвіску з кастомними важелями, вкритими високотехнологічним керамічним покриттям Cerakote, що забезпечує не лише довговічність, але й естетичну привабливість. Дорожній просвіт збільшено на 100 міліметрів, що дає машині змогу долати бездоріжжя з легкістю, а розширена колія покращує стійкість. Днище захищено додатковими елементами, що дозволяє активно використовувати авто на складних поверхнях.

Project Safari орієнтований на гравійні та змішані маршрути, польові дороги, або навіть повсякденне використання. Основний задум, як стверджує Вільямс, - створити транспорт, що дарує емоції, дозволяючи власнику розширити межі традиційного автомобільного досвіду. Машина залишилася легкою, чутливою до керма й водночас достатньо витривалою, щоб впоратись із бездоріжжям без шкоди для точності керування.

До кінця поточного року команда Get Lost планує відкрити прийом замовлень на клієнтські версії Project Safari, кожна з яких, ймовірно, буде індивідуально налаштована під потреби власника. Джордж Вільямс також пообіцяв, що це лише початок, і команда готує нові екстраординарні проєкти, що виходять за рамки звичного уявлення про спорткари й позашляховики.

Джерело: Autocar
Фото: Get Lost

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація