У Китаї офіційно стартували передпродажі нового покоління кросовера Geely Boyue L, який добре відомий українським автомобілістам під назвою Geely Atlas. Представлений варіант четвертого покоління суттєво оновлено як візуально, так і технологічно, і він вже доступний для замовлення в п'яти різних комплектаціях за ціною від 105 900 до 132 900 юанів, що еквівалентно приблизно 14,6-18,3 тисячі доларів США. Така стартова ціна вважається надзвичайно конкурентною для кросовера з просторим салоном і преміальними опціями, особливо на тлі зростання вартості нових автомобілів у середньому сегменті.
Geely Boyue L четвертого покоління побудований на оновленій платформі і отримав повністю перероблений екстер'єр з динамічнішими лініями, новою решіткою радіатора, зміненим дизайном фар і задніх ліхтарів, а також покращеними аеродинамічними характеристиками. Дизайн виконано в актуальному для китайського ринку стилі з акцентом на футуризм і технологічність, що має особливо привабити молоду та технічно обізнану аудиторію. Однак головні зміни відбулися всередині салону, де інженери Geely реалізували концепцію «обволікаючого кокпіта», яка передбачає щільне, але ергономічне обрамлення водія та переднього пасажира з боку панелі приладів і центральної консолі.
Оформлення інтер'єру пропонується у двох варіантах кольорів - «янтарне золото» та «сірий трюфель», які підкреслюють естетику сучасного простору з елементами бізнес-класу. Центральне місце у салоні займає 15,4-дюймовий дисплей мультимедійної системи з високою роздільною здатністю 2,5K, який працює на базі новітнього 7-нанометрового чипа Dragon Eagle No.1. Згідно з офіційними характеристиками, цей процесор забезпечує вдвічі вищу продуктивність при обробці задач штучного інтелекту, ніж популярний Snapdragon 8155, що досі вважався одним із найпотужніших рішень у сегменті автомобільної електроніки. Об'єм оперативної пам'яті становить 16 ГБ, а вбудованої - 128 ГБ, що дозволяє системі працювати швидко, без затримок, і забезпечує ефективну роботу з одночасно відкритими додатками, навігацією та потоковим аудіо.
Новий Boyue L також отримав передову проекційну систему з підтримкою доповненої реальності. Віртуальний проекційний дисплей AR-HUD має діагональ 25,6 дюйма і виводить важливу інформацію прямо на лобове скло, адаптуючи її до навколишнього середовища, поточного трафіку та стилю водіння. Важливою особливістю є й нова аудіосистема Flyme Sound з підтримкою об'ємного звучання у форматі 7.1.2 та 16 динаміками, яка забезпечує глибоке, насичене звучання з ефектом присутності, що є рідкістю у цьому ціновому сегменті. Окремої уваги заслуговують сидіння, які мають функції масажу, вентиляції, підігріву, а також електрорегулювання, що дозволяє адаптувати посадку під індивідуальні параметри кожного пасажира.
У салоні встановлено адаптивне атмосферне підсвічування з можливістю вибору серед 256 відтінків, яке реагує не лише на музику, але й на жести та рухи пасажирів, що створює ефект «живого простору». Загальне програмне забезпечення автомобіля працює під керуванням оновленої системи Flyme Auto версії 1.8, яка була розроблена за участю компанії Meizu, що належить Geely, і базується на досвіді у сфері мобільної індустрії та AI-рішень. Система підтримує голосове керування, має доступ до великого набору онлайн-сервісів, включно з картами, мультимедіа та віддаленим керуванням функціями автомобіля.
З технічного боку покупцям пропонуються дві бензинові турбовані силові установки: 1,5-літровий мотор потужністю 181 кінську силу та крутним моментом 290 Нм, а також 2,0-літровий агрегат, що розвиває 218 кінських сил і 325 Нм відповідно. Обидва двигуни поєднані виключно з семиступеневою роботизованою трансмісією з двома зчепленнями (7DCT), яка забезпечує швидке та плавне перемикання передач, покращену економічність та динаміку. На даний момент у відкритих матеріалах немає підтвердження щодо повного приводу, але, враховуючи минулі покоління моделі, можна очікувати, що такі версії з'являться пізніше.