Журналісти з'ясували: американська марка RAM робить кроки з організації виробництва сімейства 1500 на заводі в Мексиці. За даними інсайдерів, кластер за межами США планують розширити за рахунок конвеєра пікапів RAM. Наразі всі вантажівки випускають під Детройтом, а питання завантаження мексиканського заводу гостро сприймається профспілкою UAW (United Auto Workers).
Автовиробник заявив, що складання RAM у Детройті продовжиться, але відмовився коментувати плани з перенесення частини виробничих потужностей до Мексики. Домовленість із профспілкою робітників UAW мала на увазі, що поки американський майданчик не працюватиме з максимальним навантаженням, переносити складальні лінії не будуть.
Угоду між Stellantis і UAW було укладено торік: тоді автогігант зобов'язався підвищити зарплату та інвестувати у виробництво в США мільярди доларів. Однак виробництво в Мексиці може бути вигіднішим, тому недалеко від наявного заводу будують нові площі. Наразі 27% усіх нових автомобілів Stellantis, проданих у США, зібрано в Мексиці.
Завод у Мексиці вже збирає RAM 2500, 3500, 4500 і 5500 Heavy Duty, але бестселер марки - 1500 - залишається з американською пропискою. Очевидно, що з точки зору логістики всі пікапи розумно збирати на одному майданчику, тож угоду з UAW може бути порушено. До того ж, боси Stellantis незадоволені якістю пікапів американської збірки.