Група Stellantis оголосила, що цими тижнями вона завершує випробування «електронного» палива. Компанія почала тестувати його кілька місяців тому на дизельних та бензинових двигунах з екологічним стандартом «Євро-6», перевіряючи викиди вихлопних газів, пускову здатність за різних температур, вихідну потужність, надійність компонентів, взаємодію з мастилом та фільтрами, а також паливною системою.
Це важливе дослідження для групи, яка має намір проаналізувати чи зможуть двигуни, які в даний час знаходяться на дорогах, коли-небудь бути готовими працювати на паливі, виробленому в лабораторії, не забуваючи про зобов'язання продавати лише електромобілі до кінця десятиліття.
За словами представників Альянсу, «електронне» паливо стане ключовою частиною інструментів, які можна використовуватиме для скорочення викидів вуглекислого газу найближчими роками. Воно буде використовуватись вже в недалекому майбутньому для «живлення» існуючих бензинових і дизельних двигунів внутрішнього згоряння.
Компанія не вдавалася у подробиці про те, які типи двигунів вона тестує, проте можна припустити, що серед них є бензинові Fire виробництва FCA та бензиновий PureTech PSA, а також кілька дизельних агрегатів.
Якщо двигуни позитивно відреагують на тести, вони можуть бути офіційно схвалені для використання майбутнього палива, що продовжить термін служби автомобілів, що знаходяться в даний час на дорогах. Це буде, за оцінками компанії, приблизно 28 мільйонів автомобілів групи.
«Ми подвоюємо зусилля у боротьбі з глобальним потеплінням, тестуючи вуглецево-нейтральне паливо як додаткове рішення для нашого цілісного підходу до «знеуглерожування». Наша стратегія електрифікації просувається стійко та динамічно. У той же час нам також необхідно знайти розумні альтернативи для керування викидами CO2 для існуючих 1,3 мільярда автомобілів з ДВЗ», - заявив голова Stellantis Карлос Таварес.