Індійська Maruti Suzuki виводить на місцевий ринок оновлену версію недорогого компактвена Ertiga: модель змінила покоління в 2018 році, а тепер настав час для планового рестайлінгу. Змінами в дизайні справа не обмежилася: з оновленням Ertiga отримала модернізований «атмосферник» об'ємом 1,5 літра і нову коробкою передач – чотиридіапазонний автомат поступився місцем шестидіапазонному, причому такому автомобілю передбачені підрульові пелюстки.
Майже 4,4-метровий компактвен Ertiga, розрахований на сім осіб, виробляється на спільному підприємстві Maruti Suzuki та представлений на ринках Індії, Індонезії, країн Африки та Південно-Східної Азії. Модель позиціонується як бюджетна – за даними Autocar India, початкова вартість оновленої Ertiga становить 835 тисяч рупій (приблизно 11 тис. доларів).
У ході планового рестайлінгу Ertiga отримала нову решітку радіатора та колісні диски іншого дизайну, при цьому автомобіль, як і раніше, оснащується задніми барабанними гальмами і навіть у топовій комплектації має всього чотири подушки безпеки. Зате з'явилася просунута мультимедійна система з екраном більшого розміру (сім дюймів проти колишніх 6,8) і підтримкою Apple CarPlay та Android Auto.
Але головна зміна сталася під капотом. 1,5-літровий бензиновий атмосферний двигун «допрацювали»: тепер він має по дві форсунки розподіленого упорскування на циліндр, ступінь стиснення збільшили, а також з'явилася система старт-стоп. Віддача агрегату становить 103 кінські сили, а сам він став економічнішим. У простих версія пару двигуну складає п'ятиступінчаста «механіка», а в більш просунутих - шестидіапазонний автомат з імітацією перемикання передач підкермовими пелюстками.
В якості альтернативи на індійському ринку пропонується «бипаливна» модифікація з механічною коробкою передач: той же атмосферник 1.5 на бензині видає 100 кінських сил, а на метані - 87 сил. Такий автомобіль обійдеться в Індії щонайменше 1 мільйон рупій. Прийом замовлень вже відкрито.