Suzuki оновлює свій легендарний кей-вен

Suzuki оновлює свій легендарний кей-вен

16 листопада 2025
0

Майже дванадцять років минуло від моменту дебюту актуального покоління Suzuki Carry, і за весь цей час модель залишалася практично незмінною, утримуючи стабільні позиції на японському ринку малотоннажних комерційних автомобілів кей-класу, де конкуренція є однією з найжорсткіших у світі. І ось автовиробник нарешті офіційно представив оновлену версію цієї легендарної робочої моделі, яка зберігає свою утилітарність, простоту та доступність, але водночас отримала низку помітних візуальних та функціональних покращень, що мають продовжити її життєвий цикл, підвищити привабливість та актуальність на внутрішньому ринку Японії.

Suzuki опублікувала перші офіційні зображення модернізованих версій Carry і Super Carry, включно зі спеціалізованими комерційними конфігураціями, які, як і раніше, орієнтовані на невеликий бізнес, фермерські господарства, будівельні компанії, доставки та муніципальні служби. Найбільших змін зазнала передня частина автомобіля. В оновленій моделі встановлено горизонтально розташовані фари нового дизайну з темними кластерами та стандартним світлодіодним освітленням, яке раніше для цієї серії не було доступним у базовій комплектації. Також змінилася форма решітки радіатора, яка стала тоншою, та легким доопрацюванням відзначився бампер, що візуально робить автомобіль суворішим, сучаснішим та більш виразним. Незважаючи на ці оновлення, загальна форму-функційна ідеологія Carry залишилася традиційною: прямокутні та жорсткі кузовні панелі, високий та рівний дах, а також повністю металевий вантажний відсік зі стандартними відкидними бортами. Задня частина конструктивно практично не зазнала змін.

Особливу увагу Suzuki приділила версії Super Carry, яка відрізняється більш високим дахом та подовженою кабіною, що дозволяє отримати більше внутрішнього простору для водія та пасажира або додаткових елементів зберігання. Саме для цієї модифікації представлено нову, стильнішу та ексклюзивнішу серію Super Carry X Limited, яка має на меті запропонувати покупцям більш привабливий ззовні та сучасний варіант у сегменті, де дизайн зазвичай не є пріоритетом. Ця версія отримала глянцеві чорні декоративні елементи на решітці радіатора, навколо туманок та на бампері, а кузов доповнено контрастними чорними графічними акцентами. Колісні диски та дверні ручки також виконані у чорному матовому або глянцевому оздобленні, а замість звичайного значка розміщений великий напис Suzuki, що візуально робить автомобіль ближчим до стильових рішень позашляховиків та сучасних міських вантажних мікроавто.

Оновлення торкнулися і салону, який зберіг мінімалістичний робочий характер, але тепер виглядає сучасніше і пропонує більше зручностей. Вперше в історії моделі Carry отримав цифрову панель приладів, інтегровану за класичним двоспицевим кермом, яке за своїм стилем залишається дещо ретро та викликає асоціації з автомобілями 90-х років. Незважаючи на відсутність штатної мультимедійної системи, виробник передбачив можливість установлення 8-дюймового сенсорного екрана у центральній панелі при бажанні власника. Також додано нові підстаканники, розташовані під вентиляційними дефлекторами, а пасажир отримав додаткову ручку для легшого доступу та посадки.

Окремо варто відзначити значне покращення систем активної та пасивної безпеки, яке є важливим кроком для моделей такого класу. Carry та Super Carry тепер оснащуються набором сучасних систем допомоги водію, зокрема Dual Sensor Brake Support II з автоматичним екстреним гальмуванням, системою запобігання виїзду зі смуги, розпізнаванням дорожніх знаків, функцією повідомлення про рух автомобіля попереду, системою аварійної сигналізації при екстреному гальмуванні, а також паркувальними сенсорами спереду та ззаду. Окрім того, з'явилася функція допомоги при доланні слизьких або нестабільних поверхонь, що особливо актуально у сільськогосподарському та будівельному використанні.

Технічні характеристики поки офіційно не деталізовано, однак очікується, що обидві модифікації збережуть уже знайомий та перевірений трициліндровий бензиновий двигун об'ємом 658 куб. см, який відповідає стандарту кей-класу та розвиває 50 к.с. і 59 Нм крутного моменту, що є балансом між економічністю, простотою обслуговування і необхідними можливостями для щоденної роботи. Так само залишаться доступними задній або повний привод, а також п'ятиступінчаста механічна чи чотириступінчаста автоматична коробка передач, які до цього вважалися найпопулярнішими серед покупців моделі.

Продажі оновленого Suzuki Carry та Super Carry в Японії мають розпочатися протягом найближчих тижнів або місяців. Вартість буде оголошена ближче до старту продажів, проте орієнтовно нинішній прайс варіюється від 1 051 600 до 1 514 700 єн, що еквівалентно приблизно 6 800-9 800 доларів США залежно від комплектації. Головним конкурентом моделі, як і раніше, залишається Daihatsu Hijet, який традиційно бореться з Carry за першість у сегменті найпопулярніших мікровантажівок Японії.

Джерело: Carscoops
Фото: Suzuki

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація