Світова презентація нового покоління Lexus GX

Світова презентація нового покоління Lexus GX

09 червня 2023
6
Інформація розміщена на правах реклами або надана партнерами:

Новий GX було розроблено з нуля. Він має потужний і динамічний зовнішній вигляд із дизайном екстер'єру, що підкреслює цілеспрямованість автомобіля і здатність легко долати будь-які виклики на дорозі. Найновіші принципи Нової мови дизайну Lexus були адаптовані, щоб відповідати вимогам водіння бездоріжжям. На противагу цьому атмосфера у салоні є сучасною, відкритою та спокійною, із зосередженням на кокпіті, що побудований за принципом Тазуна і забезпечує кращу оглядовість дороги.

Новий 3,5-літровий двигун V6 із подвійним турбонаддувом більш потужний і має вищий крутний момент порівняно з попереднім силовим агрегатом V8. Це забезпечило для GX найкращу у своєму класі максимально допустиму масу причепа - до 3,5 тон.

Орієнтація на людину - підхід, що закладений у ДНК Lexus, - простежується у кожній деталі. Застосування нових елементів керування для руху бездоріжжям гарантує зручність і впевненість користування ними. Водночас керованість і комфорт GX на дорогах із твердим покриттям були покращені.

Поява нового покоління GX демонструє прагнення Lexus створити модельний ряд, що відповідає потребам та вподобанням ширшого кола клієнтів. Продажі автомобіля розпочнуться на початку 2024 року. Також власники нового GX зможуть персоналізувати свої автомобілі завдяки безлічі стильних і функціональних аксесуарів.

Дизайн екстер'єру: пропорції автентичного позашляховика

Команда розробників сфокусувалася на створенні дизайну GX, що відтворює ходові характеристики позашляховика. Це помітно у зміщених назад передніх стійках, розширених крилах і низькій лінії вікон. Ефект, якого прагнула досягнути команда, - це створення автомобіля, що наче вирізаний із суцільного шматка металу.

Загалом новий GX став довшим і ширшим за поточне покоління. Автомобіль має довшу колісну базу, однак його загальна висота була зменшена.

Яскраво окреслена квадратна форма капота підкреслює потужний образ автомобіля. Низьке положення середньої частини капота гарантує, що водій може добре бачити передні кути для впевненого маневрування. Завдяки коротшому передньому звису GX має кращий кут прохідності для подолання крутих схилів.

Унікальна решітка радіатора, спеціально розроблена для GX, має перехресну структуру і з'єднується із нижньою захисною панеллю, що пофарбована у колір кузова. Динамічна форма решітки створює лінії, що підкреслюють виразну та потужну веретеноподібну форму кузова. І решітка, і фари розміщені якнайвище, щоб уникнути зіткнення з перешкодами під час руху бездоріжжям. Водночас канали охолодження радіатора також розташовані вище, щоб гарантувати кращу ефективність.

У задній частині автомобіля знаходиться фірмова L-подібна світлова панель Lexus із високо розташованими ліхтарями, тому GX легко розпізнати під час руху бездоріжжям у колоні.

Дизайн інтер'єру: сучасний салон зі спокійною атмосферою у будь-якій подорожі

Якою б складною не була дорога, атмосфера всередині нового GX завжди лишається спокійною і вишуканою. Орієнтований на споживача підхід до дизайну Lexus створює простір, де пасажири та водій можуть відчути комфорт і безпеку у будь-якій подорожі.

Для створення місця водія у цій моделі застосовано концепцію Тазуна від Lexus. Усі елементи керування та джерела інформації розміщені так, щоб водій легко міг контролювати їх лише незначними рухами рук чи очей. На створення цього дизайну розробників надихнула легкість, з якою вершник керує конем завдяки поводам. Саме це означає слово «тазуна» в перекладі з японської. Горизонтальна панель приладів і нижча лінія вікон забезпечують кращу оглядовість навколо, аби водій добре відчував положення автомобіля на дорозі. Великий 14-дюймовий сенсорний дисплей дає точний і простий доступ до мультимедійних функцій.

Особливу увагу в новому автомобілі приділено сидінню водія із конструкцією, яка гарантує кращу підтримку навколо талії та тазу. Підголівник теж сконструйовано таким чином, щоб краще підтримувати хребет і голову, роблячи подорож менш виснажливою.

Інтер'єр GX може мати різні конфігурації. Салон можна облаштувати п'ятьма чи шістьма сидіннями, а якщо скласти задні сидіння, в автомобілі можна перевозити гірський велосипед з 29-дюймовими колесами.

Силовий агрегат: новий турбодвигун V6 із найкращою в класі максимальною масою причепа

На GX з'явився новий двигун - 3,5-літровий V6 із турбонаддувом. Попри менший об'єм, ніж у 4,6-літрового V8 у поточному поколінні, він забезпечує значно вищі потужність і крутний момент завдяки технологічним та інженерним рішенням. Максимальна потужність становить 354 к.с./260 кВт (порівняно з 296 к.с./218 кВт у V8), а максимальний крутний момент майже на 50% вищий - тепер він становить 650 Нм (порівняно з 438 Нм).

Такий рівень потужності та крутного моменту забезпечує цьому автомобілю найкращі у своєму класі можливості буксирування. Новий GX може тягти причіп масою до 3 500 кг, що є достатнім, наприклад, для буксирування 13-місного човна та трейлера.

Двигун працює в парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач Direct Shift, яка замінила 6-ступеневу в поточному поколінні. Трансмісію було налаштовано, аби передати відчуття потужного і впевненого прискорення та миттєвого відгуку на використання водієм педалі акселератора. Клієнти також оцінять тихішу роботу двигуна V6.

Динамічні характеристики: міцність і надійність

Новий GX - справжній позашляховик, але із витонченістю Lexus. Його основна сила - нова платформа GA-F і міцна рамна конструкція кузова. Це дає йому можливість справлятися зі складними умовами бездоріжжя і зберігати питомі якості Характеру керування Lexus (Lexus Driving Signature) - керованість, комфорт і впевненість у будь-який час - з його збалансованими характеристиками та плавністю ходу.

Передня та задня підвіска оптимізовані для забезпечення стійкості під час руху як дорогами, так і бездоріжжям. У задній частині точне налаштування підвіски знижує відчуття удару під час руху по коліях та вибоїнах, а застосування нових методів посилення з'єднань у конструкції кузова допомагає забезпечувати кращі відчуття від водіння.

Кермо з електропідсилювачем налаштоване на плавну реакцію на низьких швидкостях і забезпечує стійкість на високих швидкостях. Точність кермування була покращена завдяки збільшенню жорсткості кузова, чому сприяли такі деталі, як посилені опори радіатора та кермової колонки. Водії також оцінять помітне зниження ударів на кермі під час руху нерівностями і додаткову підтримку в кермуванні, яка забезпечується допоміжними системами Lexus Safety System+ третього покоління.

Що стосується позашляхових характеристик, то тут було зроблено всебічні покращення у прагненні до вершин «мистецтва руху на низькій швидкості», посилюючи можливості моделі завдяки дизайнерським рішенням та впровадженню нових і вдосконалених технологій. Орієнтований на людину підхід до поєднання позашляхових функцій і передових технологій забезпечує інтуїтивно зрозуміле та захопливе водіння, адже людина за кермом GX отримує задоволення від діалогу з автомобілем і дорогою незалежно від стану її поверхні. Саме цей аспект був у центрі уваги професійних ралійних гонщиків, які брали участь у тестуванні прототипів під час розробки автомобіля.

Комплектація Overtrail: акцент на бездоріжжя та стиль

Overtrail - це нова топова комплектація, орієнтована на якості GX як справжнього позашляховика. З точки зору стилю, оснащення та технологічних особливостей вона максимально збільшує потенціал автомобіля для їзди бездоріжжям і підходить клієнтам, які цінують пригодницький стиль життя.

Автомобіль має переконливий вигляд завдяки ексклюзивним 18-дюймовим колесам, ширшому на 20 мм протектору, а також чорним молдингам колісних арок, бічному захисту й алюмінієвому захисту днища. Це, а також спеціально розроблені у співпраці з Lexus вседорожні шини надають водієві впевненості під час руху складними маршрутами.

Комплектація Overtrail може мати підняті краї бамперів, які полегшують маневрування навколо перешкод. Електронна система кінетичної стабілізації підвіски (E-KDSS), уперше представлена у Lexus, забезпечує додаткову підтримку під час руху дуже нерівною поверхнею завдяки більшим ходам підвіски. Вона також забезпечує збалансованішу роботу під час руху звичайними дорогами, зменшуючи крени кузова.

У передній частині автомобіля знаходиться окрема центральна конструкція, призначена для кріплення аксесуарів. Для GX пропонується широкий вибір додаткових аксесуарів, який дає власникам свободу персоналізувати свій автомобіль та обладнати його для захопливих пригод просто неба.

Джерело: Lexus

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Ярослав Товкайло  

Здається, я знаю, що сталося. Дизайнерам Тойоти поставили задача розробити щось те, на фоні чого навіть LC300 добре виглядатиме.

+5-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Ярослав Товкайло, таке враження, що Тойота принципово не бере на роботу дизайнера. Ну, кожна модель зовні жахливіша за попередню.

+3-10ВІДПОВІСТИ  
Fighting Falcon  

Тобто квадратний Гелендваген виглядає красиво і брутально, а квадратна Тойота якось не так? ))

+3-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

ВасильЯ, ніхто й не казав, що Гелендваген це ікона краси. Але його зовнішність перевірена часом. Майже 50 років. А це якась херня. І в Мерса, якщо не те пішло, є класні машини за дизайном, чого не скажеш про Тойоту вже багато років.

+1-8ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

Принаймні цей дизайн виглядає впізнавано і самобутньо, а не як теперішні всілякі обмилки.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Ser Gio, зараз або обмилки, або страшки типу цього і нових БМВ. Ну випускали ж раніше гарні автомобілі. І стримані були, і яскраві, і солідні. На будь-який смак.

-4ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація