Автовиробники Toyota і Tesla обирають нові шляхи вдосконалення у виробничому процесі електромобілів. Нещодавно засновник Tesla Ілон Маск представив новий метод виробництва під назвою «gigacasting». Але в Toyota заявили про свій технологічний прорив і наміри закріпитися на електромобільному ринку США. Про це пише The Financial Times.
Технологія «gigacasting» передбачає використання ливарних машин для виробництва великих алюмінієвих частин кузова, наприклад, цілого днища транспортного засобу, єдиною деталлю.
Таким чином, «gigacasting» спрощує та прискорює процес виробництва автомобілів, зменшуючи витрати та заводські площі.
При цьому, як зазначається, існують певні ризики - однією з головних проблем, пов'язаних із методом «gigacasting» Tesla, є потенційне збільшення витрат на ремонт і страхування.
Як зауважує FT, Toyota теж працює над тією ж методикою, прагнучи масштабного нарощування виробництва електромобілів. Але, вказує видання, Toyota дала зрозуміти, що не має наміру повністю застосовувати підхід Tesla до гігакастингу масово, покладаючись натомість на свій багаторічний досвід пошуку власного підходу.
Японський автовиробник заявив про технологічний прорив у виробництві твердотільних акумуляторів. При цьому у компанії роблять ставку на ринок електромобілів США на 8 мільярдів доларів, пише FT.
Разом з тим, видання приводить думку фахівців, які згодні що саме «gigacasting» Tesla здатен встановити новий стандарт для створення транспортних засобів, замінивши хвалену виробничу систему Toyota, засновану на ефективності виробництва «точно в строк».
«Те, як Toyota створює автомобілі, вважається стандартом, але надзвичайно шокує думка, що те, що пропонує Tesla, швидше за все, стане стандартом для виробництва електромобілів. Вплив на японське автомобілебудування буде величезним», - сказав Такакі Наканісі, досвідчений автомобільний аналітик, який керує власною дослідницькою групою.