Згідно з повідомленням у соцмережах, Tesla, схоже, випустила новий сервісний бюлетень для вирішення проблеми потрапляння води, яка з'являється на кросоверах Model Y 2020-2023 років, побудованих на гігафабриках у Фрімонті та Остіні. У документі (SB-23-10-003) від 27 квітня 2023 року йдеться про те, що «вода могла потрапити всередину задньої частини багажника через вузол дверей багажника».
Виправлення проблеми описується так: «Огляньте всередині багажника наявність ознак витоків води, що пройшли через вузол дверей багажника. Якщо цей симптом присутній, знову герметизуйте вузол дверей багажника.
Ця процедура призначена для фахівців з обслуговування, і схоже, що час, необхідний для проведення ремонту, становить 1,8 години, згідно з сервісним бюлетенем. Хоча інструкції з виправлення не докладні, дивлячись на список необхідних деталей, здається, що Tesla замінить двосторонні прокладки шпильок ліхтаря задніх дверей і прокладки роз'єму ліхтаря задніх дверей, а також використовує гібридний полімер і герметик для запобігання подальшим витокам.
За даними Drive Tesla Canada, американська компанія з виробництва електромобілів вже деякий час знає про цю проблему, але деяким власникам, які вперше вирушили обслуговувати свої автомобілі, довелося повернутися за кілька тижнів або місяців, тому що проблема повернулася. Тепер схоже, що Tesla буде використовувати інший герметик, щоб, можливо, запобігти повторній появі проблеми.
На цей раз сервісне обслуговування має вирішити проблему назавжди, і Tesla заявила, що ремонт може бути виконаний або в сервісному центрі, або через мобільні бригади компанії.