Tesla не змогла зареєструвати нові торгові марки для свого роботаксі

Tesla не змогла зареєструвати нові торгові марки для свого роботаксі

09 травня 2025
0

Tesla зіткнулася з труднощами у спробі зареєструвати нові торгові марки для своїх майбутніх роботаксі-сервісів. Американське патентне відомство відхилило одну з ключових заявок, визнавши назву занадто загальною.

Компанія Tesla наразі має проблеми з реєстрацією нових торгових марок, які вона планувала використовувати у своєму майбутньому сервісі автономних перевезень. Заявки на торгові знаки «Robotaxi» та «Cybercab», подані восени 2024 року, зіткнулися з серйозними юридичними перешкодами, що ставить під сумнів використання цих назв у комерційному обігу, повідомляє TechCrunch.

Зокрема, Відомство з патентів і торгових марок США (USPTO) відхилило одну з заявок Tesla на марку «Robotaxi», вказавши, що цей термін є «суто описовим» і загальновживаним для подібних товарів та послуг. Експерт організації зазначив, що термін «роботаксі» вже використовується іншими компаніями - наприклад, Zoox, дочірньою компанією Amazon. Це унеможливлює його реєстрацію як унікальної торговельної марки. Також у висновку йдеться, що подібні слова, як-от «ROBO», «ROBOT» або «ROBOTIC», часто зустрічаються в рекламі автономних транспортних засобів.

Відмова ще не є остаточною - Tesla має три місяці, щоб подати обґрунтовану відповідь із доказами та аргументами на користь своєї заявки. Від компанії очікують подання рекламних матеріалів, брошур, інструкцій і скріншотів з вебсайту, які демонструють фактичне використання терміна. Якщо компанія не надасть цих матеріалів, заявку буде остаточно відхилено.

Інша заявка Tesla на ту ж саму марку «Robotaxi», яка стосується вже безпосередньо послуг із перевезень - зокрема, організації спільних поїздок, оренди транспортних засобів або їх координації - усе ще перебуває на розгляді, як і подані того ж дня заявки на термін «Robobus».

Ще однією проблемною заявкою стала спроба зареєструвати торгівельну марку «Cybercab» - назву, яку Tesla використала для свого нового електромобіля без керма й педалей, створеного спеціально для сервісу безпілотних таксі. У цьому випадку USPTO призупинило розгляд через конфлікти з іншими схожими заявками, зокрема з боку компаній, які вже використовують або планують використовувати схожі назви з коренем «Cyber», наприклад, у продуктах, пов'язаних із аксесуарами для Cybertruck.

На тлі фінансових проблем, падіння продажів, бойкоту компанії, а також технічних і юридичних викликів запуск автономного сервісу Tesla тепер виглядає ще складнішим і проблемним. Ці труднощі з реєстрацією назв, хай і не критичні, додають нових бар'єрів на цьому шляху.

Джерело: 24tv.ua
Фото: Tesla

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація