Компанія Tesla планує використовувати свого робота Optimus, також відомого як Tesla Bot, у своїх магазинах, намагаючись допомогти продажам, але не зовсім у звичний спосіб. Про це повідомляє Elektrek.
Tesla експериментує з використанням гуманоїдних роботів-вітрин Optimus у своїх магазинах в Китаї. Автовиробник виявив, що Tesla Bot привертає багато уваги на виставках і конференціях.
Tesla вважає, що Optimus допоможе збільшити пішохідний трафік і залучення клієнтів у магазинах. Tesla вже тестує цей підхід у Китаї.
Том Чжу, колишній керівник Tesla в Китаї, який нещодавно очолив весь глобальний автомобільний бізнес компанії, чинить значний тиск на північноамериканську команду, щоб наблизити показники роздрібної торгівлі до показників китайської команди Tesla.
Очевидно, що Optimus є частиною рішення. Генеральний директор Ілон Маск навіть «впевнено передбачив», що Optimus становитиме «більшу частину довгострокової вартості Tesla».
Однак, схоже, компанія все ще далека від створення корисного продукту. Мета полягає в тому, щоб використати напрацювання Tesla в галузі штучного інтелекту для створення людиноподібного робота, здатного виконувати широкий спектр різних завдань.