Tesla повідомила регулюючі органи США про ще одну смертельну аварію за участю системи допомоги водієві Autopilot. Активісти у Вашингтоні закликають регулюючі органи та законодавців встановити суворіші правила для систем допомоги водієві.
Аварія сталася із Tesla Model S, яка зіткнулася з машиною швидкої допомоги у лютому в районі затоки Сан-Франциско. Під час аварії NHTSA (Національне управління безпеки руху на дорогах) попросило у компанії додаткову інформацію, але Tesla не відразу відповіла на запит про коментарі.
Цей випадок став одним із 66 зареєстрованих аварій, які були включені в останній публічний звіт на базі даних, зібраних NHTSA про аварії за участю систем автономного керування 2-го рівня. Ці дані збираються відповідно до наказу від червня 2021 року, який вимагає від автовиробників та технологічних компаній повідомляти про інциденти.
Активісти у Вашингтоні закликали регулюючі органи та законодавців встановити суворіші правила для безпілотних автомобілів та технологій допомоги водіям. До них належить автопілот від Tesla.
У січні NHTSA заявило, що запросило у Tesla пояснення з твіту виконавчого директора Ілона Маска (Elon Musk) від 31 грудня, в якому той заявив, що система автопілота FSD компанії може вже у квітні отримати оновлення, яке прибере оповіщення, коли водії прибирають руки з керма. На сайті Tesla говориться, що автопілот і його функція повного самостійного водіння «призначені для використання уважним водієм, який тримає руки на кермі і готовий взяти на себе керування в будь-який момент».
Запит NHTSA про надання додаткової інформації від Tesla є частиною розслідування, розпочатого в серпні 2021 року, в ході якого вивчається, як автопілот обробляє сцени аварій після зіткнень зі службами екстреного реагування та іншими транспортними засобами.