Компанія Tesla планує провести тур Китаєм для презентації свого електромобіля Cybertruck і привернення нових клієнтів на тлі дедалі більшої конкуренції. Про це повідомляє Bloomberg.
Хоча Cybertruck не доступний для продажу в Китаї, тур пройде багатьма містами, включно з Шанхаем, Пекіном, Шеньчженем, Ченду, Нанкіном, Ханчжоу, Сіаном і Чунціном.
Крім того, Tesla організовує онлайн-голосування, де учасники можуть вказати свої особисті дані та обрати найближчий магазин Tesla, щоб отримати рекламні дзвінки щодо інших моделей автомобілів.
Цей тур є частиною стратегії Tesla з просування на ринку Китаю, де конкуренція зростає через BYD, Li Auto і Geely. Прогнозується, що зростання китайського ринку електромобілів уповільниться у 2024 році через нерівномірне відновлення після пандемії.
2023 року Tesla продала 1,81 мільйона автомобілів по всьому світу, а більшість з них було відвантажено з заводу в Шанхаї.