Tesla виключила опцію додаткового акумулятора «range extender» для електричного пікапа Cybertruck з онлайн-конфігуратора на своєму сайті. Це рішення викликало питання про подальшу долю пристрою, який мав компенсувати невідповідність заявлених і реальних характеристик моделі.
Під час презентації серійної версії Cybertruck наприкінці 2023 року виробник зіткнувся з критикою через ціни та запас ходу. Тримоторна модифікація, спочатку обіцяна за $70 000 із запасом понад 800 км, тепер коштує $100 000 і проїжджає лише 515 км. Двомоторний варіант за $50 000 із запасом 480 км пробігу стартує з $80 000 при реальному запасі в 523 км.
Для вирішення проблеми Tesla анонсувала знімний акумулятор «range extender» вартістю $16 000. Пристрій, що займає третину вантажного відсіку, збільшував запас ходу двомоторної версії до 716 км, а тримоторної - до 724 км. Однак раніше зазначені 756 км для дводвигунної моделі були скориговані наприкінці року, що знизило очікування.
Спочатку реліз акумулятора планувався на початок 2025 року, пізніше термін змістили на середину року. Тепер же опція зникла з конфігуратора, де раніше її можна було попередньо замовити з безповоротним депозитом у $2000. При цьому на сторінці технічних характеристик Cybertruck дані про максимальний пробіг з «range extender», як і раніше, вказані.
Користувачі та аналітики зазначають, що вартість і продуктивність пристрою ставлять під сумнів його комерційний успіх. Крім ціни в $16 000, для встановлення і демонтажу батареї потрібне звернення до сервісного центру Tesla, що створює незручності для власників. Крім того, втрата третини вантажного простору знижує функціональність пікапа - ключової переваги для цільової аудиторії.
Поки що незрозуміло, чи скасовано випуск «range extender», чи Tesla тимчасово призупинила прийом попередніх замовлень. З огляду на наближення раніше озвученого терміну «середина 2025», відсутність інформації про виробництво посилює скепсис. Якщо пристрій все ж з'явиться, то його нішевий статус і обмежена зручність застосування можуть зробити його одним з найменш затребуваних аксесуарів компанії. Це ставить під сумнів не тільки виконання початкових обіцянок, а й стратегію Tesla щодо коригування заявлених характеристик через додаткові опції.