Зростання кількості помилкових спрацьовувань системи автоматичного гальмування електромобілів Tesla вже стало причиною підвищеної уваги до продукції цієї марки з боку регулюючих органів у США. Один з німецьких покупців флагманського кросовера Tesla Model X пійшов ще далі, змусивши компанію виплатити йому повну вартість електромобіля через суд через некоректну роботу автопілота.
Як повідомляє Reuters з посиланням на публікацію в Der Spiegel, суд Мюнхена ухвалив виплатити власниці Tesla Model X основну частину зі 112 тисяч євро, які вона заплатила за новий електромобіль, оскільки жінка висловила невдоволення роботою систем активної допомоги водієві, а суд вирішив, що описані позивачем недоліки становлять серйозну загрозу суспільній безпеці при пересуванні в міських умовах.
Повідомляється, що бортові системи Tesla Model X недостатньо ефективно розпізнають перешкоди та нерідко ініціюють різкі гальмування, що може призвести до зіткнень на міських вулицях. Дорожні конуси та будівельні огородження на дорогах Німеччини згадуваний електромобіль визначав недостатньо впевнено, але при цьому іноді гальмував без видимої причини. Представники інтересів Tesla заявили, що система поки що не готова для експлуатації в міських умовах, але суд не прийняв цей аргумент, пославшись на небезпеку маніпулювання налаштуваннями бортових систем під час руху в місті та неможливість застосовувати систему вибірково, залежно від дорожньої обстановки.
Ілон Маск у березні пообіцяв випустити більш досконалу версію програмного забезпечення FSD для Європи до кінця року після отримання всіх необхідних юридичних погоджень. На зборах за участю співробітників підприємства Tesla у Німеччині глава компанії повідомив, що різноманіття дорожньої обстановки в Європі ускладнює швидку реалізацію автономного керування силами штатних фахівців.