У червні 2022 року Toyota оновила сімейство моделей Corolla для американського ринку. Щоб привернути увагу до модернізованого «позашляхового» хетчбека Corolla Cross, ще до офіційної прем'єри рестайлінгової версії в США розгорнули рекламну кампанію Just Right, участь у якій взяли три сучасні художники. Творці не просто створили вуличні малюнки у трьох містах, а й оформили відповідно до свого стріт-арту Toyota Corolla Cross.
Художниця ELLE присвятила свою роботу улюбленим елементам Нью-Йорка - яскравим вогням, відображенням та пошуку краси у темряві - які знайшли своє втілення у малюнку на стіні та особливому розмальовці автомобіля.
Trav MSK свій мурал створив у Лос-Анджелесі і присвятив його тому, як у сучасному світі як технології витісняють бізнес із фізичного простору у віртуальний.
При цьому для автомобіля художник створив окрему ліврею за мотивами стріт-арту, пояснивши своє рішення тим, що малюнок на стіні не буде добрим на машині.
У Чикаго поблизу знаменитого бейсбольного стадіону Ріглі Філд був створений стріт-арт Джозефа Переса на прізвисько Sentrock, який одночасно відзначив партнерство Toyota з Chicago Cubs, і віддав шану творчому потенціалу міста.