Toyota готує неймовірний двигун для серійних авто

Toyota готує неймовірний двигун для серійних авто

29 червня 2025
1

Компанія Toyota працює над створенням нового покоління бензинових чотирициліндрових двигунів, і схоже, що новинка може перевернути уявлення про можливості традиційних ДВЗ. Попри те, що головна мета інженерів полягала у підвищенні ефективності, вже на поточному етапі проєкт демонструє потенціал, який важко ігнорувати. Як повідомили представники Toyota виданню Auto Motor und Sport, турбована 2,0-літрова версія нового двигуна, яка отримала позначення G20E, теоретично здатна розвивати понад 600 кінських сил - показник, який виводить її на рівень суперкарів.

Це більш ніж удвічі більше за потужність уже добре знайомого ентузіастам трьохциліндрового агрегата G16E-GTS, що використовується в моделях GR Yaris, GR Corolla, а також у топовій модифікації нового Lexus LBX. Нові двигуни серії розробляються з об'ємом 1,5 і 2,0 літра, при цьому їх конструкція буде значно компактнішою та легшою за нинішні аналоги. Усе це відкриває нові можливості для інтеграції силових установок не лише в легкові моделі Toyota, а й у спортивні варіанти під маркою Gazoo Racing.

Прототип нового 2,0-літрового турбомотора вже був продемонстрований у концепті GR Yaris M, і навіть попри статус експериментальної моделі, фахівці зазначили неймовірний рівень динаміки, який він забезпечує. Один із провідних інженерів компанії заявив, що «ми залишили достатньо місця між циліндрами, щоб у майбутньому цей двигун можна було легко модифікувати шляхом розточування». Це свідчить про те, що потенціал агрегата може бути ще вищим за заявлені 600 кінських сил, щойно двигун почнуть використовувати в тюнінг-проєктах або в спортивних модифікаціях з менш суворими екологічними обмеженнями.

І хоча для серійного виробництва доведеться дещо знизити максимальну потужність через чинні нормативи щодо викидів CO2, навіть показники в межах 400-500 кінських сил виглядають більш ніж переконливо на тлі сучасного ринку. Особливо зважаючи на компактні розміри нового агрегата, який можна встановлювати як у подовжньому, так і в поперечному положенні, що робить його універсальним рішенням для широкого спектра автомобілів - від гарячих хетчбеків до середньорозмірних седанів або кросоверів.

Цікаво, що для розміщення G20E у концепті GR Yaris M інженерам довелося навіть збільшити колісну базу, що лише підкреслює масштаб змін і рівень складності проєкту. Сам мотор створюється з урахуванням майбутніх потреб як для цивільних моделей Toyota, так і для перегонових автомобілів Gazoo Racing, тож можна очікувати, що на базі цього агрегата у найближчі роки з'явиться не одна яскрава прем'єра, яка продовжить легендарну традицію японської компанії у створенні доступних, але надзвичайно технологічних спортивних машин.

Джерело: Motor1.com
Фото: Toyota

Обговорення новини

Wert  

Ці ті, хто дронив на атмосферники )))

+2ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація