У той час, як Volvo оголосила про випуск останнього автомобіля з дизельним мотором, Toyota продовжує стверджувати, що у цього типу двигунів велике майбутнє. Керівник відділу продажу та маркетингу Toyota Australia Шон Хенлі вважає, що незважаючи на прогнози експертів галузі, дизель не помре найближчим часом.
На його думку, дизельний мотор «дуже надійне джерело» для вантажівок, великих позашляховиків та інших важких транспортних засобів. Але для продовження життя його доведеться адаптувати до суворіших норм шкідливих викидів. Наприклад, за допомогою електрифікації. Зокрема, таке рішення застосоване в нещодавно випущеному «м'якому гібриді» Toyota Hilux з 2,8-літровим чотирициліндровим турбодизелем.
Паралельно Toyota розробляє ДВЗ на водневому паливі. GR Yaris та GR Corolla з таким мотором вже проходять тести на треку. Також Хенлі не відкидає можливості створення дизельного двигуна на синтетичному паливі.
Декілька місяців тому голова правління компанії Акіо Тойода оголосив про створення нових двигунів внутрішнього згоряння. На його думку, частка електричних автомобілів на світовому ринку ніколи не перевищить 30%. Інші 70% залишаться за бензиновими та дизельними моделями.
І хоча в Європі продавати дизельні автомобіль буде все складніше, в країнах, що розвиваються, вони залишаться популярними. У 2023 році в ЄС на «дизелі» довелося 13,6% від загальних продажів проти 16,4% роком раніше. Тоді як продажі електромобілів досягли 14,6%, гібридів - 25,8%, плагін-гібридів - 7,7%. Як зазначається, частина плагін-гібридів була обладнана дизельними двигунами, зокрема, Mercedes-Benz.