Toyota підготувала нові версії RAV4 для Японії

Toyota підготувала нові версії RAV4 для Японії

19 грудня 2025
0

Toyota Motor Corporation офіційно запустила нове, шосте покоління Toyota RAV4 на внутрішньому ринку Японії. Прем'єра відбулася 17 грудня 2025 року й стала важливою віхою для моделі, яка за майже 30 років еволюціонувала з нішевого кросовера до одного з глобальних бестселерів бренду. У новому поколінні RAV4 Toyota робить акцент не лише на дизайні та практичності, а й на електрифікації та програмних технологіях, які мають визначати подальший розвиток автомобілів компанії.

Для Японії новий RAV4 одразу пропонується як повноцінна гібридна модель. У лінійці заявлено три різні стилістичні й ідейні виконання, кожне з яких адресоване своїй аудиторії. Версія Z орієнтована на міських водіїв і підкреслює стриману елегантність, Adventure робить ставку на брутальніший вигляд і готовність до легкого бездоріжжя, а спортивна модифікація GR SPORT з'явиться пізніше, у межах 2025 фінансового року Toyota, який завершується у березні 2026-го. Паралельно компанія підтвердила, що у тій самій часовій перспективі до модельного ряду приєднається й plug-in гібридна версія.

Зовні новий RAV4 зберігає впізнаваний образ, але водночас виглядає більш зібраним і «дорослим». У Toyota пояснюють дизайн трьома ключовими принципами: Big Foot, який формує відчуття міцної опори завдяки великим колесам; Lift-up, що натякає на позашляхові можливості; та Utility, який відповідає за зручність і корисний простір. Габарити моделі залишилися у звичних для RAV4 межах, але багажне відділення стало помітно практичнішим: його об'єм сягає 749 літрів, а форма підлоги при складених задніх сидіннях стала рівнішою, що полегшує перевезення довгих або габаритних речей.

Інтер'єр нового RAV4 серйозно оновили з точки зору ергономіки та цифрового наповнення. Уперше для серійних моделей Toyota тут застосовано так звану «острівну» архітектуру кокпіта, де дисплеї, важіль перемикання та ключові органи керування згруповані так, щоб зменшити кількість зайвих рухів очей і рук водія. Центральний сенсорний дисплей діагоналлю 12,9 дюйма входить у стандартне оснащення всіх версій, а нове покоління мультимедіа отримало швидшу реакцію голосового керування - система відповідає приблизно за секунду після команди.

Серед технологічних новацій Toyota особливо виділяє дві функції, які раніше не застосовувалися на серійних моделях бренду. Перша - кольоровий проєкційний дисплей із нахиленим відображенням та кількома режимами подачі інформації, що має покращити сприйняття даних під час руху. Друга - система Electro-Shiftmatic, яка пропонує інтуїтивне односпрямоване керування трансмісією і поєднує важіль перемикання, електронне стоянкове гальмо та функцію утримання гальмування в одному компактному блоці.

Гібридна силова установка нового RAV4 поєднує 2,5-літровий бензиновий двигун із електромоторами та забезпечує сумарну потужність 177 кВт, або 240 кінських сил. Для версій із повним приводом використовується електрична система E-Four, яка автоматично розподіляє тягу між осями в широкому діапазоні залежно від дорожніх умов. Передбачені також режими Trail і Snow, що покликані підвищити стабільність та прохідність на слизьких або нерівних покриттях. У Toyota наголошують, що оновлена платформа й нові налаштування підвіски не лише додають впевненості на поганих дорогах, а й покращують загальний комфорт їзди.

Окрему увагу приділено системам безпеки. Новий RAV4 отримав еволюціонований комплекс Toyota Safety Sense з розширеними можливостями розпізнавання автомобілів, пішоходів і потенційно небезпечних ситуацій на перехрестях. Адаптивний круїз-контроль тепер раніше «бачить» навколишній трафік і працює плавніше в щільному потоці. Також з'явилися нові функції допомоги у разі надзвичайної ситуації з водієм, а панорамна система огляду з 3D-візуалізацією дозволяє краще контролювати простір навколо автомобіля.

Новий RAV4 став і першою моделлю Toyota, яка широко використовує програмну платформу Arene. Саме вона лежить в основі концепції Software-Defined Vehicle, яку компанія планує активно розвивати в найближчі роки. Завдяки цьому підходу Toyota розраховує швидше впроваджувати нові цифрові функції, оновлювати системи безпеки та мультимедіа, а згодом - забезпечити одночасні оновлення кількох систем автомобіля.

Для японського ринку Toyota вже окреслила й виробничі плани: базовий орієнтир становить близько 3 тисяч гібридних RAV4 на місяць. Випуск моделі налагоджено на заводах Takaoka та Nagakusa, а покупцям буде доступна широка програма персоналізації з оригінальних аксесуарів Toyota, а також елементів MODELLISTA і TZ. Крім того, з 2026 року компанія планує розвивати онлайн-платформу для післяпродажних оновлень і дооснащення автомобілів.

Джерело: Toyota

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація