Науково-дослідний інститут Toyota та центр Stanford Engineering працюють над тим, щоб зробити водіння безпечнішим, випробовуючи нові системи запобігання аварій. Їх черговий експеримент - це дослідження алгоритмів дрифту та можливе їх впровадження у роботу систем автопілоту, що могло б допомогти водіям справитись з неочікуваним заносом.
Зазначається, що два автомобілі були запрограмовані не однаково, але кожна Supra мала комп'ютери та датчики для керування кермом, дроселем та гальмами. Інженери Toyota закодували першу машину для виконання дрифту вздовж бажаного шляху, тоді як технічні спеціалісти з Стенфорду запрограмували другу машину таким чином, щоб вона в режимі реального часу повторювала його маршрут, та дрифтувала поруч із ним без зіткнень, і це спрацювало.
«Ця нова технологія може спрацьовувати точно вчасно, щоб захистити водія та впоратися з втратою контролю, як це зробив би досвідчений дрифтер», - сказав Авінаш Балачандран, віце-президент підрозділу Human Interactive Driving підрозділу Toyota.
За словами дослідників, більшості водіїв не вистачає навичок, щоб безпечно вивести автомобіль із заносу. У них часто є лише частка секунди, щоб правильно відреагувати, а наявність автономної системи, здатної контролювати транспортний засіб у заносі, коли водій втрачає контроль, може допомогти врятувати життя. Дослідники вже використовують те, що вони дізналися під час проекту, щоб створити нові алгоритми керування автомобілями на льоду.